טיפ למשקה איזוטוני HOME MADE

לפעילויות ארוכות כמו ריצה ,רכיבת אופניים והליכה ממושכות מוטב מאוד להשתמש במשקה עשיר יותר ממים.

במהלך פעילויות אלו הגוף "שורף" המון אנרגיה, נוזלים ומלחים במיוחד כאשר כל פעילות כזאת אורכת מ 40 דק' ומעלה ובמיוחד בימי הקיץ החמים.

להלן הצעה להכנת משקה טעים, מזין (עשיר בסוכרים מין הטבע) אשר יסייע רבות לפעילות עצמה, להתאוששות מהפעילות ולהרגשה הטובה.

הקיץ עשיר בפירות! מוציאים מהמקרר את כל נציגי פירות הקיץ:
אבטיח, אפרסק, ענבים, שזיפים, תפוח עץ וכל מה שיש…

  • את הפירות חותכים לקוביות ומכניסים למיקסר הביתי
  • מוסיפים שקדים ואגוזים חתוכים גס
  • מוסיפים תמר מגולען
  • מוסיפים כפית מלח (תלוי בכמות הפירות ) או שתיים
  • מוסיפים מעט סילן או דבש
  • את כל התרכובת טוחנים במיקסר ויוצקים לתבנית סיליקון המיועדת לקוביות קרח
  • את תבנית הסיליקון המלאה מכניסים למקפיא

לפני אימון: מוציאים 2 קוביות קפואות , מכניסים לבקבוק המים וקדימה לריצה.
הקוביות הקפואות יסיעו לצנן את המים ועם המסתן המים יהפכו למשקה איזוטוני טעים ומזין.

בהצלחה!

הטיפ מאת: אלונים אימוני כושר אישיים ובקבוצות

© 2017 טוב לדעת. All rights reserved.

אתר "טוב לדעת" מכיל טיפים, המלצות, עצות ומדריכים שטוב לדעת ושנכתבו ע"י הגולשים או ע"י מומחים בכל תחום.
חשוב לדעת: המידע המופיע באתר אינו תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים במצב שיש צורך בהתייעצות כזו.
כותבים נבחרים: GOODSTUFF