אייל אסולין מסביר: הגדילה של נטוורק טיים זה הגדילה של הלקוחות שלה

והפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו "מנכ"לים מסקרנים", הגענו לסגולה פתח תקווה כדי לשמוע מפיו של אייל אסולין מנכ"ל ובעלים של חברת הפרסום נטוורק טיים על איך הגיע לעולם הפרסום

מכירות זה משהו שתמיד דיבר אליי גם בימיי ב"כלל ביטוח" ידעתי כי מדובר בתחום שאעסוק בו עוד זמן רב. לאחר מספר שנים ב"כלל ביטוח" תחושת המיצוי הציפה אותי והתחלתי לחפש משהו מעניין אחר להשקיע בו את מרצי ואת כשרוני. בדיוק באותה נקודת זמן החלה מהפכת הפרסום הדיגיטלי, ניתן היה לעשות פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק. כמו כן, גם ה SEO החל לתת את אותותיו. תחום האינטרנט תמיד עניין אותי, אך לא ממש הייתה לי הזדמנות לעסוק בו עד שבצעתי את המעבר מלהיות שכיר לעצמאי.

חברת נטוורק טיים עברה לא מעט שינויים עד שהגיע לצורתה הנוכחית. הרבה טעויות נעשו בדרך וגם התקבלו לא מעט החלטות שגויות, אחרת איך נלמד? אין זה סוד שאחד מיסודות ההצלחה טמון בצוות שאיתו אתה עובד. במרוצת השנים דאגתי לגבש צוות עובדים איכותי ומקצועי שיודע מהי הצלחה ואיך מגיעים אליה. כמובן שזה לקח זמן, ובימינו כאשר תרבות האינסטנט היא זו שמכתיבה את הטון, מדובר ללא ספק בהישג מרשים לכל הדעות. אני גם דואג לכך באופן אישי שהעובדים בכל מחלקות החברה יעשירו את הידע המקצועי שלהם על ידי קורסים רלוונטים לכל אחד בהתאם תחום עיסוקו.

בתחום הפרסום הדיגיטלי שינויים ושדרוגים מתרחשים חדשות לבקרים, לכן תמיד צריך להיות עם האצבע על הדופק, אני ממליץ לכולם להצטרף לקבוצות מומחים בפייסבוק כדי להיות מעודכן בכל מה שחדש ומעניין בתחום הדיגיטל, כמובן שאנחנו בנטוורק טיים כבר שם ממזמן.

אתם בוודאי סקרנים לדעת מה מניע אותנו כל יום מחדש? התשובה לכך תהינה היא מאוד מפתיעה ופשוטה: האתגר שבעשייה! הרשו לי לצטט מספרו הנפלא של הסופר הנודע ד"ר סוס, "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" – "…תגיע רחוק, ותמשיך ותצעד, עם כל בעיה תתמודד מיד…", "לפעמים תסתבך, לפעמים יש צרות…תתקדם בזהירות בתבונה זה לא קל". איך זה מתחבר לפרסום דיגיטלי? אם לא ידעתם, תחום העיסוק שלנו הוא מאוד לא פשוט – אין תמיד הצלחה בטוחה וודאית תמורת תקציב של כל לקוח. אבל אנחנו לא מאלה שנכנעים בקלות ותמיד עושים את המקסימום האפשרי כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את החשיפה המקסימלית, גם כאשר אין להם את אפשרויות המימון הנדרשות.

אין זו חוכמה להשקיע תקציבי עתק כאשר אנו מדברים על קמפיינים בכסף, צריך לדעת לנצל באופן מקסימלי את מה שעומד לרשותך, לכן אין אנו מתייאשים בקלות ועבורנו כל יום הוא התחלה של משהו נפלא. בנטוורק טיים אנחנו תמיד מכינים מראש את תוכנית הפעולה וגם תוכנית מגירה למקרה הצורך. מה שכן אנו יכולים לומר שאחרי עשרות רבות של בריפים מפוצחים, אלפי פוסטים יצירתיים ומקוריים, מאות קמפיינים מוצלחים – טרם שבענו, הרעב עדיין קיים. למה, אתם בוודאי תוהים? כי כל מי שעוסק בתחום הוא מכור – לאתגר, למשימות הלא קלות, לאינספור השעות הנוספות, לעיצובים המבריקים, לסרטונים המשעשעים. חדוות העשייה נטועה בנו עמוק כמו שורשיו של עץ אלון זקן אשר נשתל לפני כמה עשרות שנים.

נטוורק טיים בנויה על צוות קטן וחכם אשר אינו יודע מהי הליכה בתלם ולא יכול להתחיל את השבוע מבלי לשבור מוסכמות, לנתץ פרדיגמות ולקרוע לגזרים קופסאות עם כל מיני מחשבות בינוניות שמנסות לברוח. רוצים לדעת מה אנחנו שווים? בואו ונסו אותנו! מה כבר יש לכם להפסיד? אם הגעת עד הלום, סביר להניח שלא הייתם מרוצים מאיך שניהלו לכם את הדף העסקי או האתר. שוב נאלצתם לצאת  למסע של חיפושים בין ממליצים וחברים, מיואשים ושבעים מהבטחות של שפע לידים שכולם רק מבטיחים ולא תמיד מקיימים. מה אנחנו יכולים להגיד, שכאן זה לא הוגוורטס – לא תמצאו פה קוסמים מעופפים על מטאטים. אין אנו מתיימרים להיות הארי פוטר ולא מארק צוקרברג.

בסופו של דבר הכול מסתכם בהתמדה וקריאה נכונה ונבונה לפעולה. מודעה מוצלחת עם קריאטיב מטורף ובלתי רגיל של כותב התוכן המושחז והקופירייטר לעתיד שלנו, משם זה עובר הישר למומחה ה PCC. אז בין אם מדובר בפייסבוק או גוגל אין זה משנה, הכי חשוב לטרגט את הקהל הנכון ומשם הכול כבר יעשה מעצמו.

לא פעם שואלים אותי, אייל, מאיזה תחום עוסקים הלקוחות שלך? ותשובתי היא שניתן למצוא אצלנו הכול מהכול: החל מקבלני שיפוצים, רופאי שיניים, מרפאות אסתטיקה וקוסמטיקאיות, אולמות אירועים, קייטרינג שף, ייעוץ עסקי, מזון אורגני, חנויות בגדים, אטרקציות לכל המשפחה וכלה בפסיכותרפיה מכוונת שדה לידה. אני תמיד אומר כל מי שבא ברוך הבא. בנטוורק טיים לא תמצאו תנאי סף של תקציב חודשי מסוים עבור פרסום.

אנחנו דוגלים בשוויון הזדמנויות לכל בעלי העסקים קטנים כגדולים. כי גם לירקן ולספר השכונתי שלכם מגיע שיהיה לו דף עסקי בו הוא יוכל לשמור על הקשר עם קהל הלקוחות שלו, ואם הוא ירצה קמפיין ממומן, נעשה לו גם! כמובן שלפני כן חובה לעשות תיאום ציפיות על מנת שלא יהיו אי הבנות.

שקיפות אצלנו היא ערך עליון, אחרת איך לדעתכם הגענו לכמות כזו מכובדת של לקוחות מרוצים ש 90% מהם את החוזים מחדשים. אם בכל זאת טרם השתכנעתם, אנחנו מזמנים אתכם לקבוע פגישה ולהגיע למשרדים המעוצבים שלנו בפתח תקווה אל "מעבדת השיווק" של משרד הפרסום הקטן והמטריף שנקרא נטוורק טיים – אצלנו כל שעה היא זמן מצוין לתחילתה של ידידות חדשה ומופלאה. קפה, מאפה, ייעוץ, מיתוג ואסטרטגיה עלינו. על הדרך נספר לכם על מיזם הסרטונים החדש שלנו שמסתמן כלהיט הבא.

אייל אסולין הינו מנכ"ל ובעלים של חברת נטוורק טיים אשר לה וותק רב שנים בכל הקשור לקידום עסקים קטנים וחשיפתם בקרב צרכני המדיה הדיגיטלית. לנטוורק טיים יש את מכלול הפתרונות השלם על מנת לבצע שיווק עסקי מקצועי ומוצלח.

נטוורק טיים סלונה

network-time

נטוורק טיים milog

נטוורק טיים יוטיוב

networkmarketing

נטוורק טיים וואלה

נטוורק טיים תפוז

© 2017 טוב לדעת. All rights reserved.

אתר "טוב לדעת" מכיל טיפים, המלצות, עצות ומדריכים שטוב לדעת ושנכתבו ע"י הגולשים או ע"י מומחים בכל תחום.
חשוב לדעת: המידע המופיע באתר אינו תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים במצב שיש צורך בהתייעצות כזו.
כותבים נבחרים: GOODSTUFF