אוכל לגורי כלבים – סודות מקצועיים

אוכל לכלבים

אוהבים לפנק את הילדודס שלכם? גם אנחנו! זו בדיוק הסיבה לשמה התכנסנו כאן. הבאתם גור חדש הביתה ואתם רוצים לפנק אותו ולהעניק לו את כל האהבה שבעולם. קניתם לו פינוקים לכלבים ואתם לא יכולים לעמוד בפני המבט החמוד הזה שלו כשהוא מתחנן לחתיכה קטנה של עוף. אבל אהבה היא לא רק נתינה ללא גבולות, אלא גם היכולת לדאוג לצרכים הבריאותיים של הגור שלנו.

השוק מציע מגוון עצום של אוכל לגורי כלבים. איך יודעים מה לבחור? חברים ממליצים על חברה אחת, בחנות מבטיחים לכם שתהיו מרוצים מהחבילה החדשה של הגיע אבל הגור שלכם? הוא בכלל מעדיף את השאריות מארוחת הצהריים. ריכזנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות ושמחת החיים של הגור הקטן.

הכירו את הרגלי האכילה של הגור שלכם

קניתם לגור שלכם את האוכל הכי מפנק, אבזרתם את הבית בכל החטיפים האפשריים אבל הגור הקטן רוצה רק את מה שלא מיועד לו! מה עושים? ישנם גורים בררניים ואחרים מפתחים או נולדים עם הרגלים מגונים באכילה. אתם אולי אפילו תופתעו לגלות כל פעם מחדש שהגור הקטן שלכם הפך את הפח רק כדי להגיע לכנפיים שזרקתם אתמול בערב.

חינוך נכון מתחיל מהצעד הראשון

אם אתם לא רוצים להקנות לכלב שלכם הרגלים שליליים בבגרותו, החינוך הנכון מתחיל כבר מעכשיו. אם הכלב שלכם יידע שלא קיימת אופציה לקבל שאריות של עוף, הוא לא ינסה לבקש אותו. אבל זה לא יקרה ביום אחד. אתם, ההורים האוהבים, תצטרכו לעמוד מול המבט החמוד והמתחנן של הגור הקטן, מול העיניים המבקשות, ולזכור היטב שכאשר אתם מונעים מהגור שלכם שניצל טרי, אתם שומרים על הבריאות העתידית שלו.

בחרו מזון איכותי

רבים מבעלי החנויות לממכר מזון לכלבים אינם מודעים לחשיבותו של גורם רב השפעה בתהליך האימוץ וההסתגלות של הגור שלכם. בחירת אוכל לגורי כלבים צריכה לקחת בחשבון גם תוסף של DHA, חומצת שומן חיונית המשפיעה על התנהגותו הכללית של הגור. כמות DHA אופטימלית במזון מקלה על אילוף הגור, מאפשרת קליטה מהירה יותר בבית החדש ושומרת על בריאותו.

DHA, או בשמה המלא – DocosaHexaenoicAcid, היא חומצת שומן חיונית הנמנית על קבוצת אומגה 3. חומצה זו מצויה בחלב אם, חלב כלבות וחתולות, הודות להיותה גורם מכריע בהתפתחות המוח של העובר. בפעם הבאה בה אתם מזמינים אוכל לגורי כלבים, ודאו כי התזונה שלו כוללת DHA.

ומה קורה כשהגור מסרב לאכול?

אם הגור שלכם מסרב בתוקף לאכול את האוכל המיועד לו, ישנם כמה צעדים שיקלו עליו את המעבר:

  • פעילות גופנית: פעילות גופנית המריצה את הגור, משחק בפארק ואפילו הליכה מהירה תפתח תיאבון בריא בגור שלכם. יחד עם זאת, הימנעו מיציאה לטיול או פעילות גופנית נמרצת לאחר אכילה על מנת שלא לגרום להיפוך הקיבה.
  • מנות קטנות: מנות קטנות מעניקות לכלב את הבסיס לאנרגיה ואינן מאביסות עליו יותר ממה שהוא זקוק לו.
  • נטרול מקורות מזון זרים: מה קורה כשאתם לא משגיחים על הגורון הקטן? לכלבים חוש ריח מפותח ביותר ואם תניחו להם לטייל קצת בגינה, הם כבר ימצאו שאריות מעניינות של שכנים אחרים.
  • ערבוב שימורים: אם הגור שלכם מסרב לאכול את האוכל היבש, ערבבו אותו במעט שימורים איכותיים המותאמים לגילו, אבל השתדלו לא להגזים.

בחירה במזון איכותי הכולל את כל אבות המזון החיוניים לגור הקטן שלכם תמנע מחלות בבגרות, תשמור על שמחת החיים שלו ותמזער את הצורך בביקורים אצל וטרינר. אם אתם בכל זאת רוצים לפנק את הקטן שלכם, בחרו אוכל לגורי כלבים המבוסס על תזונה מועשרת והגבילו את מספר הפעמים בהן אתם מפנקים!

מזון רפואי לכלבים: בדיוק כמו לבני אדם

טיפים ומידע בנושא מזון לכלבים

כתיבת תגובה

תפריט נגישות