אופנת רנואר לכולם

אופנה היא דבר שנקבע על ידי גורמים רבים ובראשם מעצבי העל של אופנת העילית בעולם, המגזינים לאופנה במדיות השונות וקהל הצרכנים. אופנה לא יכולה להיהפך לכזו אם קהל הצרכנים לא מממש את ההבטחה שלה בעצם רכישת המוצרים. אין גוף מסתורי בעולם שקובע מה נחשב אופנתי ומה לא. אם היה גוף כזה כל רשתות האופנה היו עובדות מולו ואף פעם לא היו מפספסות, אבל הדבר היפה באופנה הוא השילוב שבין המעצבים, המפרסמים והצרכנים שביחד קובעים את האופנה לכל תקופה ותקופה.

דיזינגוף סנטר ידוע במקבץ החנויות הגדול שבו בתחום האופנה והוא נחשב למוביל וחלוץ בתחום גם עם יריד המעצבים המקומיים שפועל במתחם הקניון בימי חמישי ושישי. אחת מחנויות האופנה האהובות ביותר בקניון היא חנות רנואר בסנטר הפונה לכל המשפחה ומציעה קולקציה עשירה לגדולים ולקטנים. רשת רנואר ידועה בדגמים ובגזרות היפות של מוצריה האופנתיים והם מותאמים לנשים וגברים, נערות ונערים וגם לילדים. מוצרי הרשת מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד ומעוצבים בטעם מעולה בסגנונות רבים. משפחות רבות מוצאות עצמן רוכשות בגדים לעונות השנה בחנויות הרשת ללא צורך לדלג בין חנויות שונות בכל רחבי העיר.

אופנת רנואר לכל מטרה

אופנת רנואר איננה אופנת עילית מעוצבת אך ורק לאירועים נוצצים עם חליפות מעוצבות, שמלות ערב מרהיבות וכיוצא באלה, אלא שברשת נותנים יחס מלא גם לבגדי יום יום שניתנים לרכישה על ידי כל אחד ובמחירים שווים לכל כיס. האופנה שמוצעת ברנואר היא אופנה מרהיבה המותאמת גם ליום יום וגם לאירועים מיוחדים והכל במחירים נוחים. הרשת מציעה בגדים לעבודה, לבית, להסתובבויות, לים ולבריכה, ולכל פעילות אחרת שעושים במשך היום. לגברים מציעה הרשת חולצות פולו מרהיבות, מכנסי ג'ינס ומכנסיים רגילים, מעילים וז'אקטים לעונות השונות וכיוצא באלה. לנשים מציעה הרשת חולצות, חצאיות, שמלות לכל עונות השנה וכיוצא באלה. גם ילדים, נערים ונערות ימצאו בחנויות הרשת את כל הביגוד שמעניין אותם, וגם הם יוכלו ליהנות מקולקציה מגוונת במחירים אטרקטיביים.

בנוסף לפריטי ההלבשה הללו יוכל כל לקוח למצוא גם אביזרי אופנה משלימים כמו: חגורות, תיקים, משקפי שמש, תכשיטים, צעיפים, נעליים וגם בגדי ים בטעם נפלא לכל מי שעוד לא הספיקה לרכוש לעצמה חדש.

רנואר זה גם לאירועים מיוחדים

לא רק אופנת יום יום תמצאו ברנואר. בחנויות הרשת תמצאו מבחר של בגדים המיועדים לאירועים מיוחדים, טקסים, כנסים עסקיים, חתונות, ארוחות ערב רשמיות וכדומה. בין הפריטים ניתן למצוא ברשת חולצות אריג מכופתרת לגבר, מכנסיים תואמות, שמלות ערב לנשים וחצאיות מרהיבות המתאימות לאירועים שונים וכדומה. גם לילדים ניתן למצוא הלבשה לאירועים מיוחדים בחנויות הרשת.

סניפי רנואר מצויים בכל רחבי הארץ, ובמרכז הארץ בקניון דיזינגוף סנטר המהווה את אחת מחנויות הדגל של רשת מיוחדת הזו לאופנה עבור כל המשפחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות