אורזים דירה? המדריך המלא לאריזה נכונה

1.דאגו לארגזים מבועד מועד

לא משנה אם מדובר על הובלה גדולה או על הובלות קטנות – לטובת המעבר יש לכם צורך בארגזים. חשוב מאד שתדאגו לארגזים לטובת אריזת הציוד שלכם מספיק זמן לפני מעבר הדירה. הדבר האחרון שתבקשו לעצמכם הוא להיות בשיא האריזות, ולגלות כי נותרתם ללא די ארגזים. הערכות מראש מבטיחה לכם אריזה מהירה ויעילה.

2.ארזו את הדברים השבירים בנפרד וסמנו אותם

הדבר שממנו חוששים יותר מכל אלו העתידים לעבור דירה, הוא התכולה השבירה. לכן, את כל הציוד השביר שלכם כדאי לארוז בנילונים מיוחדים בכמה שכבות, ורק לאחר מכן להניח בארגזים המיועדים עבור הובלת דירות. כמו כן, חשוב מאד שתסמנו את הארגזים במדבקות או בכתיבה על הארגזים כי מדובר על תכולה שבירה ועל כן יש להיזהר בעת ההובלה. המידע הזה חשוב למובילים ולאחר סימון הארגזים שלכם, הם ידעו איך לנהוג עם ארגזים אלו ולהוביל אותם בזהירות.

3.אורזים את הבית בסדר הגיוני

הדבר החשוב ביותר כאשר מדובר על אריזת דירה ועל הובלת דירה, הוא לארוז את הבית בסדר הגיוני שתואם את הפריקה. למה הכוונה? אין שום היגיון לארוז את הבית על פי סוגי התכולה, אלא על פי המקום בבית החדש שבו תפרקו את הדברים. באופן שכזה, אתם מבטיחים לעצמכם כי כל ארגז יהיה שייך לפינה אחרת בבית ולא יצריך מכם לתזז במקומות שונים בבית, להעביר דברים מפינה לפינה, ולחכות לפתיחה של ארגזים על מנת להשלים פינה בבית. חדר הילדים ארוז בארגזים נפרדים, כך תכולת המזנון או כל חדר אחרת בביתכם.

4.שתפו את הילדים

אתם משפחה שעתידה לעבור דירה? שתפו את הילדים! אריזת הבית היא מראש לא עסק פשוט שעלול לקחת לכם לא מעט זמן, כך שאם יש עוד ידיים שיכולות לעזור, הסתייעו בהן! תוכלו להעניק לילדים את הכייף הגדול שבלעזור לכם, וכך גם להעניק להם את התחושה שאתם סומכים עליהם ומעניקים להם אחריות. תוכלו לתת להם להיות אחראים על אריזת החדר שלהם, תוך שתתנו להם דגשים לגבי אופי האריזה והסידור בארגזים. כך, תוכלו להפוך את אריזת הבית למאמץ משפחתי שכולם מתלכדים סביבו ולוקחים בו חלק.

5.בבוקר ההובלה – כל הבית ארוז

ההמלצה החמה ביותר לכם בכל הקשור לאריזות, הוא לנהל את זמנכם נכון. הטעות הנפוצה והשכיחה ביותר היא להמשיך לארוז עוד בבוקר ההובלה. מה שקורה בפועל הוא שהמובילים כבר הגיעו, ובמקום להתפנות אליהם, אתם מוצאים את עצמכם ממשיכים לארוז. העובדה כי חברת הובלות כבר הגיעה ורוצה להתחיל לעבוד, מכניסה אתכם ללחץ וכך אתם אורזים את החפצים שלכם בלי לנקוט באמצעי זהירות לרבות אריזה נכונה של דברים שבירים. לכן, העניקו לעצמכם את האפשרות להעביר את הדירה בראש שקט, ודאגו לבית ארוז בבוקר ההובלה.

המאמר מוגש באדיבות אתר הובלות דירה בישראל: http://www.הובלתדירה.co.il

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות