איזה סוגי מזוודות קיימים

אי אפשר לצאת לחופשה בלי מזוודה – ואם אין לכם אחת, הגיע הזמן לקנות

ערכה של מזוודה לא נמדד בהכרח בחיי היום יום שלנו. כשאנחנו חיים את חיינו השגרתיים, המזוודה מאוחסנת מתחת לאיזו מיטה או על תקרתו של ארון כלשהו ואנחנו שוכחים מקיומה. רק כשאנחנו מתחילים לתכנן את שוברי השגרה שלנו, כלומר הנופשים והחופשות שלנו, אנחנו מתחילים לתת דעתנו לחשיבותן של מזוודות. אפעס, לא לכולנו יש מזוודה איכותית משלנו בבית, ואם גם אתם משתייכים לקבוצת האנשים שבכל חופשה שואלים מזוודה ממישהו אחר כדאי לחסוך כסף, הגיע הזמן לקנות מזוודה משלכם, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן.

הסבר קצר על סוגי המזוודות השונים ועל הפרמטרים השונים שמבדילים בין מזוודה למזוודה

  • הפרמטר המרכזי הראשון שמבדיל בין סוגים שונים של מזוודות הוא כמובן הגודל. מזוודה גדולה ממוצעת היא מזוודה בנפח של 120 ליטר, מזוודה בינונית ממוצעת נעה על הציר של 80-85 ליטר, ואילו מזוודות קטנות שמזוהות גם בתור טרולי עלייה למטוס הן בדרך כלל בנפח של 55-60 ליטר. חשוב לציין שכיום כבר בקושי רוכשים מזוודה בפני עצמה, ובמרבית העסקאות אנחנו נקבל בעסקת חבילה 3 מזוודות – אחת בכל גודל.
  • זה מוביל אותנו לפרמטר השני, שהוא אולי משמעותי עוד יותר – החומר ממנו עשויה המזוודה. האפשרויות בתחום זה הן בעיקר בד או מזוודה קשיחה. היתרונות של מזוודה קשוחה הם די ברורים, מאחר ומדובר במזוודה שבטוח מאוד להכניס אליה דברים וששום דבר לא יכול לקרוע אותה, מה שמוריד את סיכוי התאונות על מסוע המזוודה. מצד שני, כשאנחנו רוכשים מזוודה קשיחה הנפח בליטרים הוא אכן הנפח נטו, ואילו במזוודת בד הנפח הוא גמיש הרבה יותר, בדיוק כפי שהמזוודה גמישה – ומזוודת בד איכותית לא נקרעת כל כך בקלות.

כשאנחנו בוחרים ורוכשים בהצלחה מזוודה אנחנו נותנים לכל חופשה שלנו דחיפה קדימה

בין אם בחרנו במזוודה קשיחה או במזוודת בד, במזוודה גדולה או במזוודה קטנה לחופשה קצרה בלבד – כשאנחנו בוחרים את המזוודה הנכונה, ומדובר במזוודה איכותית, אנחנו נותנים לכל החופשה שלנו נקודת פתיחה מוצלחת יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות