איך בוחרים די ג'י לחתונה

החלק המשפיע ביותר בחתונה הוא התקליטן – או בשמו השני די ג'יי.  תקליטן טוב יוכל להפיח חיים באירוע שלכם ולגרום לאורחים לפזז על רחבת הריקודים.  לעומת האוכל הבופה וחליפת החתן המוזיקה מלווה לאורך זמן את האירוע ומוזיקה טובה משרה אוירה נעימה ותורמת לשמחת הקהל. אז איך באמת בוחרים? ומה חשוב לדעת ? כל זאת במדריך שלפניכם.

המלצות – כדי לבחור תקליטן שאלו חברים שהתחתנו והשתמשו בשירותי תקליטן . בקשו מהם את השם ומספר טלפון. במידה והנכם מוזמנים לחתונה של חבר ואהבתם את המוזיקה שהושמעה תיגשו אל התקליטן ובקשו ממנו כרטיס ביקור. שוחחו עמו בטלפון שיחת ציפיות ראשונית וודאו שאתם משדרים על אותו גל, שהתקליטן פנוי בתאריך האירוע שלכם והתקציב מתאים.

פגישה – לאחר השיחה הראשונית עם התקליטן יש לקבוע עמו פגישה בפגישה התקליטן צריך להבין ממכם את סגנון המוזיקה והאווירה שאתם רוצים שתהיה באירוע, תדעו אם הוא מקצועי אם הוא אינו משתמש בהכללות, ומשמיע שירים המתאימים לבקשתכם.

כימיה – חשוב שתתחברו לתקליטן תרגישו שהוא משדר אתכם על אותו גל, וחפשו את הבן אדם שבו, בנוסף תשימו לב שהוא חי ואוהב מוזיקה וגם את עבודתו.

אוסיף עוד כללים נוספים שיעזרו לכם בבחירה:

חפשו את בעל הניסיון ואיש המקצוע – הקפידו שהתקליטן יהיה אדם שלמד את המקצוע ויש לו ניסיון רב  שנים בניהול אירועים.

ביטחון – בחרו די ג'י שאתם מרגישים אתו ביטחון ותוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. כך תוכלו ליהנות ולהיות משוחררים באירוע שלכם.

לא להתפתות לאנשי מכירות – ישנם תקליטנים המשתמשים באנשי מכירות .שיוצרים את הקשר הראשוני עם הלקוחות והתקליטן רק מגיע לאירוע. שימו לב לעניין הזה. הקפידו לשמוע את התקליטן בעצמכם לפני שאתם מקבלים החלטה.

יש לזכור כי מוזיקה טובה או לא טובה משנה את האירוע מקצה לקצה. תקליטן טוב מקפיץ את האורחים ברחבה ואף יכול לתקן טעויות שקורות במהלך החתונה, אך תקליטן שאינו כזה יכול להשפיע על החתונה שלכם לרעה. זכרו  תקליטן אי אפשר לבטל באמצע החתונה ולומר הוא לא מתאים לסגנון המוסיקה שלנו. אנחנו לא משדרים על אותו גל, לכן הקפידו לברר היטב על התקליטן אותו אתם בוחרים בחרו ובקשו דוגמאות של סגנונות מוזיקה שהתקליטן משמיע וודאו כי אתם משדרים על אותו גל. זכרו מוזיקה משנה את האירוע אז בחרו את סמפל דיג'יי לאירוע שלכם.

 

 

תפריט נגישות