איך בוחרים נעלי ספורט לילדים?

אם עד לפני מספר שנים הייתם צריכים לנסוע אל מעבר לים או להיעזר בקרובי משפחה מחו"ל בכדי להגיע אל נעלי ספורט איכותיות לילדים, היום המצב השתנה לגמרי. אבל עם ההיצע הגדול, מגיעה גם השאלה הגדולה: איך לבחור את נעלי הספורט הטובות ביותר לילדים שלכם. מתלבטים? המאמר הבא, אשר נכתב באדיבות המומחים של אתר אנאירובי פלוס, יעזור לכם עם המשימה.

העדיפו את המותגים הגדולים

ממש כמו שבנעלי ספורט למבוגרים אתם לא תבדקו מותגים שאינם מוכרים, כך צריך להיות גם בנעלי ספורט לילדים. חשוב לזכור שמעבר לעובדה שכפות הרגליים הזעירות של הילדים נחשבות לרגישות במיוחד בשנים הראשונות לחייהם, לנוחות ההליכה יש משמעות על התפתחות אורתופדית תקינה. לכן, יותר משווה לנצל את העובדה שכל מותג שמכבד את עצמו מציע מגוון של דגמים שונים לגילאים הצעירים יותר.

בדקו את חומרי הגלם של כל נעל

בדיקה של חומר הגלם של כל נעל היא ללא ספק אחד הצעדים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות בדרך לרכישה נכונה. חשוב לשים לב אילו חומרים מרכיבים את הגפה ואת הסוליה, ולבדוק שאלו חומרים איכותיים במיוחד. שווה גם לתת את הדעת על סוג הפתיחה והסגירה של הנעל (שרוך/סקוטצ'ים) בכדי לוודא שאכן מדובר בנעליים שיספקו מעטפת מתאימה לכל ילד וילדה.

בררו אודות המשקל של הנעל וסוג הסוליה

כאשר עומדים לרכוש נעלי ספורט לילדים, כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של משקל הנעל וסוג הסוליה. באופן עקרוני, מומלץ לבחור בנעלים ששוקלות כמה שפחות, בכדי למנוע מאמץ מיותר בכל תנועה של הרגל. בנוסף, יותר מכדאי לבחור בסוליות אשר מעניקות תמיכה מלאה בעקב ולשים לב שהן גמישות במידה מספקת. רק כך ניתן יהיה להבטיח טווח תנועה גדול יותר בכל צעד.

השתמשו בחוכמת ההמונים ובנתונים שיש ברשת

עוד דרך נהדרת שתעזור לכם לבחור את נעלי הספורט הטובות ביותר עבור הילדים שלכם היא בעזרת שוטטות בפורומים, באתרים ובבלוגים שונים. הרשת מלאה ברשמים חיוביים יותר (וגם חיוביים פחות) ובסקירות של כל הדגמים הכי פופולריים שיש. באופן זה, תוכלו לבצע בחירה חכמה ורכישה בטוחה של נעליים איכותיות ותוכלו להסתמך על חוכמת ההמונים גם עבור הנעלים הבאות של הילדים שלכם.

שימו לב לעלויות

לבסוף, אי אפשר להתעלם מהעלות הסופית של כל דגם וממסגרת התקציב העומדת לרשותכם. אל מול השאיפה לרכוש את הנעליים המתקדמות בעולם והטובות ביותר לילדים שלכם, קיים תקציב אובייקטיבי שלא כדאי לשבור. במיוחד לאור העובדה שקיימים מגוון של נעלי ספורט שיעשו את העבודה ויעניקו לכם תמורה מלאה לכסף שלכם. גם אם מדובר בדגמים מהשנה שרק עתה הסתיימה.

המאמר נכתב באדיבות המומחים של אתר אנאירובי פלוס, האתר היחיד בישראל שבו ניתן להשיג את כל הדגמים המובחרים לגילאים הצעירים.

תפריט נגישות