איך לבחור מערכת סולארית לעסק?

בעלי עסקים רבים בוחרים לא פעם להתקין בבית העסק שלהם מערכות סולריות. בבתי העסק צריכת החשמל גבוהה למדי וכל בעל עסק מעוניין להפחית את העלויות הנלוות בשימוש המכשירים הכבדים והמכונות ה"זוללות" חשמל לרוב. עם מערכת סולארית לעסק ניתן להפחית את עלויות החשמל על ידי הקמת מערכות אנרגיה סולרית וישנן שתי דרכים עיקריות בהן בעלי עסקים רבים משתמשים. האחת, ייצור חשמל עצמאי כך שלמעשה בעל העסק מוזיל את חשבונות החשמל הפרטיים בעסק שלו (כמו שאנחנו מכירים בדודי חשמל בבתים רבים) והשנייה, היא אפשרות של הסדרת תעריף מול חברת החשמל כשכאן למעשה בעל העסק יכול למכור את החשמל לחברת החשמל.

בחירת מערכת סולארית לעסק

חשוב עוד בטרם הזמנת אנשי מקצוע שיתקינו עבורכם מערכת סולרית כזו או אחרת לקבל את האישורים הנדרשים לכך ברשויות המקומיות. הקמת מערכות אנרגיה סולרית מצריכה מבעל העסק לקבל היתר בנייה מהרשות המקומית ורק לאחר מכן להתקין את המערכת. כך אתם שומרים על עצמכם בפני החוק ואינכם מבצעים אי אלו חריגות בשימוש השטח או חריגות השייכות למחלקת הנדסה מקומית.

לאחר האישורים הנדרשים על פי חוק לקבל מהרשות המקומית עליכם לבחור בדרך המתאימה ביותר עבורכם להקמת מערכות אנרגיה סולרית. מומלץ עוד בטרם בחירתכם לפנות למומחים בתחום על מנת לקבל את כל המידע והפרטים בנוגע למערכות השונות. בכל בית עסק נבחרת מערכת סולארית לעסק אחרת וזאת משום שלכל אחד מהם צרכים שונים או דרישות שונות מהשימוש בה. הכוונה, האם אתם מעדיפים לשלם את חשבון החשמל בתעריף קבוע או תעריף משתנה? היחס בין הצריכה לייצור עצמאי, מה הם הסיכונים ואיך אתם מעדיפים לשלם ועוד.

איך לבחור בחברת התקנה למערכת סולארית?

חשוב לפנות לחברה המתמחה במערכות סולריות עוד בשלב התכנון, חברה בעלת ניסיון רב, שעובדי החברה בעלי ידע טכני רחב ומקצועי. מערכת סולארית לבית עסק הינה מערכת שתשמש אתכם שנים רבות וכדי ליהנות מהיתרונות שלה עליכם להתאים את המערכת המתאימה ביותר עבורכם ושהתקנתה תבוצע על הצד הטוב ביותר.

 

 

תפריט נגישות