איך להשתמש בוואטסאפ ווב ולמה זה כל כך נוח?

אחד המשתנים שהופכים טכנולוגיה למוצלחת הוא פקטור הנוחות. ואכן אפליקציית וואטסאפ הצליחה לשנות בצורה פשוטה ונוחה את האופן שבו אנחנו מתקשרים, והפכה לאחת האפליקציות המובילות שהומצאו אי פעם, עד כדי כך ש- 97% מהאנשים משתמשים בה על בסיס יומיומי. לאור ההצלחה והשימוש הנרחב באפליקציה זה בהחלט מרגש לגלות, שאפשר להשתמש באפליקציית ההודעות הפופולרית גם באמצעות המחשב. שמעתם נכון, תוכלו להשתמש בשירות ההודעות של וואטסאפ מהנוחות של מסך המחשב שלכם.

איך מתקינים?

בדומה לאפליקציה, השימוש בוואטסאפ ווב מאוד פשוט ונוח וההתקנה אינה אורכת יותר מכמה דקות בודדות. יש לציין כי ניתן להשתמש בוואטסאפ ווב רק במידה ויש לכם את האפליקציה על הסמארטפון ואתם משתמשים בה, זהו חלק בלתי נפרד מהדיל. במידה ואתם רשומים לאפליקציה עליכם לגלוש לכתובת https://web.whatsapp.com כאשר המסך הראשון שיפתח יכלול ברקוד ולצדו כל ההנחיות שעליכם לבצע כדי להתחבר, והן:

  1. פותחים את אפליקציית וואטסאפ בנייד
  2. לוחצים על שלושת הנקודות שמופיעות בחלקו העליון של המסך
  3. בוחרים באפשרות WhatsAPP Web כשעושים זאת תפתח המצלמה של הנייד
  4. ממקדים את הטלפון מול מסך המחשב כדי לקרוא את הברקוד עם המצלמה של הנייד
  5. וזהו, יש לכם וואטסאפ ווב על המחשב שמסונכרן עם האפליקציה שלכם!

מה היתרונות?

לפני שמנסים לא תמיד מבינים מהם היתרונות של השימוש בוואטסאפ ווב, אבל אם לא תנסו לא תדעו. עבור כל אותם אלו שנמצאים מול המחשב באופן תדיר בשגרת החיים שלהם, וואטסאפ ווב מציעה המון יתרונות. קודם כל הנוחות, הרבה יותר קל להקליד דרך המקלדת של המחשב, מה שחוסך בזמן יקר והתעסקות.

יתרון נוסף הוא הנגישות. העובדה שאתם כבר מול מחשב מייתרת את הצורך להוציא את הטלפון הנייד כל הזמן כדי לבדוק אם קיבלתם הודעות ולהגיב, יתרון זה הופך למועיל אם מתוקף עבודתכם עליכם להגיב לעשרות הודעות וואטסאפ ביום.

עוד יתרון שוואטסאפ ווב מציעה הוא הנוחות שבשליחת מסמכים שנמצאים על המחשב לאנשי הקשר שלכם באפליקציה. אינכם צריכים להוריד שום דבר לטלפון הנייד וכך להעמיס עליו, אתם יכולים לשלוח מצגות, קבצי PDF, סרטונים ועוד ישירות מהמחשב שלכם אל היעד.

 

רגע לפני סיום, כמה דברים שחשוב לדעת

על ידי החיבור לוואטסאפ ווב תוכלו לעשות את כל הפעולות שאתם מבצעים באפליקציה רק דרך המחשב שלכם. במידה ואתם משתמשים בוואטסאפ ווב מהמחשב בעבודה, שימו לב רק שאתם דואגים להתנתק מהרשת בסוף היום על מנת שאחרים לא יקבלו את הגישה לכל היסטוריית הצ'אטים או לאנשי הקשר שלכם. ההתנתקות פשוטה כמו ההתחברות, לוחצים על שלושת הנקודות שמופיעות בחלקו העליון של המסך במחשב ובוחרים באפשרות להתנתק. אפשר לעשות זאת גם דרך הנייד: נכנסים שוב ל- וואטסאפ ווב ובוחרים באפשרות של התנתק מכל המכשירים.

תפריט נגישות