איך לחפש דירה להשכרה

כל מי שחיפש פעם דירה להשכרה בקריות מודע לעובדה שמדובר בכאב ראש רציני.

חיפוש דירה להשכרה

כשיש צורך לעבור לדירה שכורה, בודקים באתרי האינטרנט אילו אופציות קיימות ובאילו מיקומים. כל אדם או משפחה קובעים לעצמם כמה כללים חשובים בחיפוש אחר דירה:

  • סביבת מגורים – כמו לדוגמה בסביבה שבה הם גרים כעת כדי שהילדים ימשיכו באותן מסגרות חינוך כמו גני ילדים ובתי ספר. חיפוש דירה בשכונה אחרת שהיא שכונה מובילה, בקרבת ההורים, במיקום אסטרטגי שהוא נוח להגעה לאור הכבישים המהירים ועוד.
  • גודלה של הדירה – בהתאם לצורך האישי, דירה קטנה בת שניים או שלושה חדרים, דירות ממוצעות בנות ארבעה או חמישה חדרים או דירות ענקיות כמו פנטהאוזים או דופלקסים.
  • ממ"ד בדירה – אזרחים רבים מעוניינים בדירות להשכרה בקריות שמכילות ממ"ד לאור המצב הביטחוני המתוח.
  • מרפסת בדירה – שעות הרוגע והשלווה במרפסת הן כיף אדיר ולכן לקוחות רבים נותנים עדיפות למציאת דירה הכוללת מרפסת, כדי ליהנות מהבריזה.
  • תחזוקה של הדירה – השוכרים מעוניינים בדירה במצב תחזוקתי סביר ולא דירה מוזנחת וישנה שאינה ראויה למגורים.
  • עלות של השכרת הדירה – הלקוח קובע קו אדום שמעבר לכך הוא לא יוכל לשלם, כמו לדוגמה 4.500 ₪ בחודש כולל הוצאות של ועד הבית וארנונה.

רשימות של דירות להשכרה

הלקוחות עוברים על רשימת הדירות להשכרה ומחפשים מתוכן את הדירות שמתאימות לקריטריונים הללו. מדובר בחיפוש סיזיפי עד שמאתרים כמה דירות בודדות שמתאימות. הלקוח מתקשר לבעל הנכס כדי לברר פרטים ראשוניים ולוודא שאכן ההצעה מתאימה באופן עקרוני.

הוא מתאם עם בעל הנכס מועד להגעה לדירה, פעם הוא יכול ולפעמים בעל הנכס עסוק, לעיתים ממועד מציאת הדירה ועד ההגעה לנכס עוברים כמה ימים. בסופו של דבר, אם הדירה נראית לשוכר הוא מקדם את התהליך, מקבל את טיוטת החוזה, בודק את הסעיפים ואת הדרישות לביטחונות וחותם על החוזה, או מחליט לוותר אם קיימת בעייתיות בדרישות של החוזה.

בהמשך, הלקוח בוחן דירות להשכרה בקריות ברחובות שונים בסביבה הרצויה, עד שהוא מוצא דירה מתאימה. כל ההליך יכול להיות מהיר מאד, או לחלופין לקחת פרק זמן ארוך וזאת בהתאם להיצע באתרי האינטרנט.

חיפוש דירות להשכרה דרך מתווך נכסים

למשרדי התיווך קיים מבחר גדול מאד של דירות להשכרה בקריות לכן כשמגיע לקוח פוטנציאלי הנציגים מיד מיידעים אותו שבסיווגים שהוא ביקש יש להם כמה דירות. לאחר שהוא שומע את הפרטים הם מתאמים מועד הגעה לדירה. אם מדובר בדירות שהן ריקות, למתווך יש את המפתח ולכן קל מאד להגיע בכל זמן, לראות את הנכסים ולקבל החלטות.

המתווך המיומן מסייע ללקוח בכל מה שקשור לחוזה ולביטחונות שיש להעביר, הוא מקדם את העסקה וכך אפשר לשכור דירה במהירות יחסית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות