איך תוכלו להיזהר מטבעות אירוסין מזוייפות?

רכשתם טבעת והבטיחו לכם שהיא עשוייה זהב לבן אך לבסוף גיליתם כי נפלתם בפח? האבן הנוצצת הוצגה לכם כיהלום אך מאוחר יותר גיליתם כי המידע שנמסר לכם אינו משקף את המציאות? רגע לפני שגם אתם רוכשים את טבעת האירוסין להצעת הנישואין שלכם, כך תוכלו להימנע מעוגמת נפש ומטבעות אירוסין מזוייפות:

 

מי מוכר לכם את הטבעות באינטרנט?

לאחרונה עלה טרנד חדש והוא מכירת טבעות אירוסין זהב לבן על גבי הרשת המקוונת. בעוד ישנן חנויות רציניות שמוכרות לכם את הטבעות, גם ישנן חנויות שאיש לא שמע עליהן והן יוצאות בפרסומים על טבעות ייחודית במחירים זולים במיוחד. אותם מחירים זולים מפתים המון גברים שבוחרים לרכוש את הטבעות, אך במהרה מגלים כי הם קנו לא אחר מאשר חתול בשק.

 

מעצבים פרטיים בבתים פרטיים

בעוד ישנם דברים שכדאי ומומלץ לרכוש מאנשים פרטיים, ישנם גם דברים שכדאי שלא. על חנויות התכשיטים המובילות תוכלו לקבל מידע והמלצות, אך על אנשים פרטיים לא תוכלו לקבל כל מידע כך שלעולם לא תדעו אם האדם שמוכר לכם אמין או לא. האם תוכלו להמר על רכישת הטבעת שלבסוף תתגלה כזיוף של זהב? כנראה שלא. על כן, הגיעו אל חנות תכשיטים בעלת שם, בה תוכלו להתרשם מדגמים של טבעות אירוסין זהב לבן. לפני רכישה משמעותית כמו רכישת טבעת אירוסין, עושים שיעורי בית בכדי להגיע אל החנות האמינה ביותר!

 

"רכשתי את הטבעת ובסוף לא השתמשתי בה"

כפי שישנם מעצבים פרטיים המציעים דגמים שונים של טבעות במכירה ביתית, גם ישנם לא אחת פרסומים על אנשים פרטיים שמוכרים במחיר נמוך מאד טבעות אירוסין זהב צהוב שהם רכשו, אך לבסוף לא השתמשו בהן. מעבר לכך שלא מומלץ לכם לרכוש טבעת משומשת, הרי שגם סיפורים שכאלו צריכים להעלות לכם סימני שאלה. בעוד מכירה שכזו יכולה להשתלם לכם מאד, היא גם יכולה להתגלות כבלוף שיעלה לכם במבוכה גדולה אל מול בת הזוג שלכם שתגלה כי הטבעת אינה באמת מזהב, אלא מחומר דמוי זהב.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות