איך תוכלו לתת נגיעה אישית לפינת האוכל?

פינת האוכל, היא פינה חשובה בבית. לא רק בגלל האוכל, אלא בעיקר בגלל המפגש המשפחתי. בגלל האווירה. פינת האוכל, מאפשרת לבני המשפחה לשבת ולדבר זה עם זה. לרוב, לפינות האוכל יש עיצוב שנקבע על ידי המעצב. אולם, אפשר בהחלט לתת נגיעה אישית לפינת האוכל. 

מה הסוד של פינת אוכל המעוצבת בסגנון אישי?

איך אפשר להפוך אזור של פינת אוכל, ולהפוך אותו לפינה המעוצבת בעיצוב אישי? הסוד הוא, שיש לתת נגיעה אישית לחלל של האזור אותו מעצבים. הנגיעה האישית, נעשית על ידי אביזרים ואקסורייז. פינת אוכל בעיצוב אישי, היא פינה שתהיה בה תמונה, או ויטרינה עם כלי נוי. אפשר גם לשים אהיל תאורה מתאים, ולהוסיף אגרטלים. 

פינת אוכל

הוספת ויטרינה או ארון תלוי פתוח לאזור פינת האוכל.

אחת מהדרכים המרכזיות לתת עיצוב אישי לפינת האוכל, היא באמצעות הוספת ויטרינה או ארון. בדרך כלל, הארון או הויטרינה יהיו צמודים לקיר. אולם, הם יהיו במרחב של פינת האוכל. כך, שארונות אלו הם חלק מהפינה. אבל, העיקר הוא לא הארונות. העיקר, הוא חפצי הנוי שבהם. ולכן, מומלץ להשקיע בבחירת חפצי נוי, שנותנים עיצוב בנגיעה אישית לסביבתם. מומלץ, שחפצי הנוי, יתאימו לאופי של העיצוב הכללי של הבית, ושל בעלי הבית. 

כדאי להוסיף תמונה על הקיר.

גם לקירות של פינת האוכל יש משמעות. כאשר מוסיפים תמונה לקירות אלו, כל החלל משתנה. פינת האוכל מקבלת משמעות אחרת. פינת האוכל נהית נעימה יותר, ואישית יותר. לא כדאי לשים תמונות עם דמויות. לפינת אוכל, מתאים תמונה של נוף, או מבנה מיוחד. 

יש בפינת האוכל חלון? שימו ווילון!

עוד דרך טובה לתת עיצוב אישי לפינת האוכל, היא לסדר בה חלון עם ווילון. לכן, מומלץ למקם את פינת האוכל באזור עם חלון. הווילון, נותן תחושה אישית. 

מה עיצוב כלי האוכל?

לפעמים, עיצוב של פינת אוכל, הוא לא רק החלל. לפעמים, דווקא כלי אוכל בעיצוב עתיק, קערות מסוגננות, וכוסות קריסטל, ייתנו לפינת האוכל עיצוב אחר לגמרי. 

אגרטל על השולחן יכול להוסיף לעיצוב! לפעמים, העיצוב האישי, נמדד דווקא בפרטים הקטנים. לכן, הוספת אגרטל לשולחן, יכולה לתת לכל פינת האוכל עיצוב אישי, ואווירה ביתית. 

איזה גוף תאורה יש בפינת האוכל?

לגוף תאורה, יש יכולת לתת לאזור בו הוא נמצא, עיצוב אישי. לכן, כדאי למצוא אהיל תאורה בעל עיצוב מיוחד לפינת האוכל. לא תמיד מומלץ למצוא אהילי קריסטל לפינות האוכל, אלא דווקא אהילים מבד או ממתכת. 

איזה כיסאות בוחרים לפינת האוכל?

אם רוצים לתת עיצוב אישי ומיוחד לפינת האוכל, מומלץ לבחור לפינה זו, כיסאות בסגנון בוטיק. 

כל האלמנטים שהזכרנו, הופכים את פינת האוכל למקום מפגש משפחתי חם ונעים, המזמין את בני המשפחה להיכנס אליו, ולשבת ולדבר ביחד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות