אילו אטרקציות כדאי לשלב באירוע המצווה?

13 שנים שילדכם חוגג מרגישות לכם כמו כמה שנים בודדות בלבד – היה זה רק אתמול כשהוא נולד והביא עמו אור גדול ושמחה עצומה למשפחה שלכם. כעת, עם חגיגת אירוע המצווה, סביר כי גם אתם תוהים אילו אטרקציות לשלב באירוע. לפניכם, שלוש אפשרויות מנצחות:

 

לעתים, האטרקציה היא לוקיישן האירוע

המון פעמים המחשבה על אטרקציה היא המחשבה על נותן שירות מסוים. הורים יקרים, מטרת האטרקציה היא לרגש ולהוסיף ערך מוסף לאירוע, כך שלעתים האטרקציה היא פשוט המקום בו אתם חוגגים. כך לדוגמא, אם החלטתם ללכת על הפקת בר מצווה בכותל, הרי שהעיר קיסריה לכשעצמה היא האטרקציה. העיר ידועה במורשת עשירה, עתיקות היסטוריות ונוף ישיר ומרהיב אל גלי הים התיכון. כמו כן, במידה והחלטתם לחגוג בירושלים, רחבת הכותל, המבנים ההיסטוריים והזיקה אל התרבות היהודית יוצרים עבורכם את האטרקציה שאתם רוצים לשזור באירוע שלכם.

 

תיעוד לכם ותיעוד לאורחים – צלם מגנטים

אפשר לומר כי האטרקציה הפופולארית ביותר באירועים כיום היא האטרקציה של צלמי המגנטים. למעשה, מדובר על בחירה נפלאה שכל הנוגעים בדבר יוצאים ממנה מרוצים. ראשית, האורחים שלכם. מאחר ומדובר על תיעוד האורחים באמצעות מגנט, הרי שהם גם זוכים לתיעוד מאירוע המצווה של ילדכם, וגם נהנים מהאטרקציה של הצילום ותשומת הלב הניתנת להם. ומה לגביכם? אתם מעניקים לאורחים מזכרת, כך שהם יזכרו את האירוע, אתם בעצמכם מקבלים אלבום של תמונות המגנטים, ואם לא די בכך – גם מדובר על אטרקציה בעלות נוחה מאד.

 

מעגל מתופפים להרים את המורל באירוע

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא לשלב מעגל מתופפים שירקיד את האורחים ויעניק תשומת לב גדולה לילד החוגג. באירועי המצווה הדגש הוא על הילד החוגג את יום הולדתו ה-13, ומעגל המתופפים אכן שם את ילדכם במרכז. בהתאם לחבילת ההפקה שאתם רוכשים, תשמחו לגלות המון פעמים כי אטרקציה של מעגל מתופפים כבר כלולה לכם במחיר, בעיקר בעת שאתם חוגגים עם חברות הפקה בירושלים או בקיסריה. מעגל המתופפים מרים את המורל, נותן קצב של התרגשות ומעודד את הילד הנרגש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות