אין כמו הפרחים בפתח תקווה

אין כמו הפרחים בפתח תקווה

בתחום של פרחים פתח תקווה היא ללא ספק אחת הערים המפתיעות והמובילות בארץ. יש כמה סיבות שהופכות את פתח תקווה לעיר עם פרחים מיוחדים:

א. כמות תושבים – פתח תקווה היא העיר השישית בגודל אוכלוסייתה בארץ. מעל 220 אלף תושבים חיים בפתח תקווה ורבים מהם מעוניינים לקנות פרחים. התוצאה היא תחרות גדולה בין חנויות המתמחות בפרחים, עציצים ומתנות. התחרות פועלת לטובת הלקוח ולכן היא משרתת את חובבי הפרחים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

ב. מיקום גיאוגרפי – פתח תקווה שייכת למחוז המרכז אך היא יש לה גבולות משותפים עם הוד השרון ורמת השרון בצפון, כמו גם עם קריית אונו ומועצה איזורית חבל מודיעין מדרום. המיקום הגיאוגרפי תורם למגוון הרחב של הפרחים המגיעים לפתח תקווה. תנאי האקלים מושפעים גם הם מהמיקום הגיאוגרפי והם מבטיחים גדילה אופטימאלית של סוגי פרחים רבים.

ג. בתי חולים ושירותי בריאות – אי אפשר להתעלם מהקשר בין בתי החולים הפועלים בפתח תקווה לבין הביקוש לפרחים. החנויות נדרשות להעמיד לרשות הלקוחות מגוון רחב של זרי פרחים ליולדת, לאיחולי החלמה מהירה ועוד. פרחים מוזמנים מחנות פרחים פתח תקווה על בסיס יומי לקמפוס בית חולים בילינסון, בית חולים גולדה השרון, בית חולים שניידר, בית החולים גהה וגם בית רבקה והמרכז הרפואי רמת מרפא.

איך מזהים את ההבדלים בין חנויות פרחים?

מי שאין לו ניסיון בבחירת זרי פרחים יכול לזהות את ההבדלים לפי קריטריונים בסיסיים של צבע, טריות וריח. כדאי להגיע לפחות לחנות פרחים אחת לפני שמקבלים החלטה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל חקרה של התלבטות. בענף כמו פרחים פתח תקווה היא עיר הנדרשת לשמור על דינאמיות ועדכניות. בסופו של דבר, פתח תקווה צריכה להתחרות עם המטרופולין של גוש דן ובין היתר גם עם תל אביב, גבעתיים ורמת גן.

פתח תקווה מצליחה לשמור על מעמדה בתחום הפרחים וכפי שהראינו, יש לכך סיבות רבות. הדבר החשוב מבחינת הלקוח הוא לבחור זר פרחים בהתאם לסיטואציה ולשים לב למקצועיות החנות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות