איפור כלות עד הבית

ביום המאושר ביותר שלה, כלה מצפה לפינוק מרבי, כמו איפור כלות עד הבית

במקום לנסוע לסלון הכלות או לבית המאפרת, נהוג היום שירות חדש שבו המאפרת של הכלה מגיעה עד הבית. זה יוצר כל כך הרבה יתרונות לכולם, כך שאפשר לאמץ נוהג זה בשמחה ולהפוך אותו לשירות מקובל עוד יותר מאשר המנהג להיגרר בין סלונים ומכונים ביום הכי רגשי ועמוס של התקופה. כדי ליהנות משירות של איפור כלות עד הבית, רצוי למצוא את המאפרת שתשמח לבוא עד אלייך הביתה לאפר את הכלה ואת בנות משפחתה, כפי שהוזמן מראש. איפור הניסיון גם הוא איפור כלות עד הבית שכל כלה חייבת לנסות. בו מחליטים ומתאמים לא רק ציפיות אלא בודקים עד כמה נוח לעבוד בבית.

איפור בבית כמו בסלון

מאפרת כלות עד הבית חייבת שתהיה לה פינת עבודה נוחה ונעימה לעבוד בה, כולל תאורה מתאימה ואידיאלית כדי שהאיפור יצא בצורה המיטבית ביותר. זה לא כמו תאורה מקצועית, אבל עם מעט ניסיון ויכולת להתאים מקומות כאלה לעבודה של מאפרת. אין ספק שעבודה בבית נוחה יותר לכלה, שגם ככה נלחצת בין כל הפעולות שעליה לעשות עד שהיא מגיעה לחופתה באותו הערב. עליה לדאוג לכך שתהיה רגועה ונינוחה במידה, ועם זאת לעמוד בזמנים של בעלי המקצוע שהזוג שכר ליום החתונה. אם לוקחים בחשבון גם את היציאה לצילומים ההכרחיים לפני החופה, ברור למה שירות איפור כלות עד הבית הוא האידאלי ביותר.

חיסכון בזמן

אם החתונה נערכת במקום רחוק ממקום מגוריה, על אחת כמה וכמה שהכלה תעדיף מאפרת שמגיעה עד הבית, ומשם יוכלו לצאת מיד למקום האירוע המשמח. כל מה שיכול לחסוך זמן מבורך. סגנון האיפור נקבע על ידייך באיפור הניסיון שלך אצל המאפרת מבעוד מועד, ולכן אין הרבה הפתעות. מה שחובה לדאוג לו הוא עמידה בזמנים וקיצור כל ההליכים. זהו היתרון הכי גדול של איפור כלה עד הבית, מה שחוסך זמן גם לחתן שכל שנותר לו לעשות הוא לבוא לקחת את בחירת לבו לצילומים ולחופה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות