אירועים עסקיים – מקום חדש שכדאי לדעת

תכנון אירועים עסקיים תמיד גורם לחיפוש מקומות חדשים ואטרקטיביים, כאלה שעושים רושם טוב ומצליחים לשלב אווירה נעימה ונוחה עם פרקטיות וגמישות. יקבי בנימינה פתחו את מסעדת היקב שהוא למעשה מקום לאירועים מסוגים שונים, לאירועים עסקיים ומשפחתיים, חתונות, אירועי חברה, כנסים, השקות שונות, סדנאות, ערבי גיבוש באווירה מיוחדת וכדומה.

מסעדת היקב בבנימינה

בנימינה ממוקמת צפונית לחדרה על אם הדרך לחיפה. מושבת בנימינה היא מבין היפות בארץ ולה היסטוריה ארוכה. יקבי בנימינה ממוקמים במרכז המושבה במקום שבעבר הקים הברון רוטשילד (בשנות העשרים) מפעל לייצור בשמים. לאחר קום המדינה הפך המקום ליקב ובמבנה המקורי ששרד במקום הוקם לאחרונה מרכז לאירועים הכולל שלושה אולמות בסגנונות שונים עם חצר גדולה, חניה בשפע ומרכז מבקרים ביקב הכולל סיורים מודרכים. גם אירועים עסקיים רבים מתקיימים במסעדת היקב הנמצאת בסמוך לתחנת הרכבת של בנימינה.

שלוש אולמות האירועים

שלושת אולמות האירועים ביקב מעוצבים בסגנונות שונים והם יכולים לאכלס יחד עד 200 איש לכנסים ואירועים עיסקיים שונים. האוכל במקום כשר חלבי או בשרי לבחירתכם, וניתן לארגן סיורים מודרכים ביקב לאנשים המגיעים לאירוע הכוללים טעימות יין סדנאות שונות בנושא יין וכדומה.

האולמות השונים מיועדים לארח אירועים עסקיים קטנים עד בינוניים וניתן לקבל במקום את כל העזרים הנחוצים כדי לשאת הרצאות, להציג מצגות וידאו וכדומה. האווירה במקום היא כפרית ונעימה ומאפשרת למוזמנים להרגיש קצת פחות לחוצים בהשוואה לחיי העיר העמוסים.

מה כולל אירוח אירועים עסקיים ביקב בנימינה

מסעדת היקב מורכבת משלושה אולמות וניתן לשכור אולם אחד, שניים או שלושה בהתאם למספר המשתתפים באירוע. המקום מציע שירותים מגוונים ובינהם:

  • אירועים עסקיים עד 200 אנשים
  • שירות ברמה מעולה
  • חלוקת השטח בהתאם לצרכים של האירוע
  • מערכת תאורה והגברה, מקרנים ומסכים לפי הצורך
  • תפריט עשיר – חלבי או בשרי כשר
  • פעילויות מקומיות כמו סיור ביקב וטעימות יין מודרכות
  • מיקום היקב הוא ליד צירי התנועה המרכזיים בין תל אביב לחיפה
  • חניה בשפע
  • אפשרות להסעות מתחנת הרכבת הסמוכה ליקב ובחזרה

צוות המקום דואג לכל הדברים הללו ועוד הרבה יותר. בעת תכנון האירוע תוכלו לעצב את המקום על פי הצרכים שלכם כולל הצבת פוסטרים, דגלים, קישוטים מסוגים שונים וכדומה. הנהלת המקום תשמח לעזור לכם בארגון חלוקת השולחנות ולפעול על פי הצרכים שלכם בכל הנוגע להגשת האוכל, לוח הזמנים של האירוע וכדומה.

אירועים עסקיים במסעדת היקב נחשבים לאירועים מאד מיוחדים וכדאי לדעת – אם אתם מחפשים מקום שקט לקיום אירועים עסקיים, השקת מוצרים חדשים, כנסים, ימי עיון לעובדים וכדומה, מסעדת היקב בבנימינה היא בדיוק המקום המתאים, גם מבחינת המיקום והשקט, גם מבחינת הדברים שניתן לשלב באירוע ובעיקר בגלל השירות והיחס החם והאישי לכל לקוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות