אירועי טרום חתונה בהם כדאי להעניק מזכרת לאורחים

ידוע לכם כי באירוע החתונה תפנקו את כל האורחים שלכם במזכרות נפלאות וממותגות שתעניקו להם רגע לפני שהם יעזבו את האירוע. יחד עם זאת, לא כל הזוגות לוקחים בחשבון את האירועים הנוספים לפני אירוע החתונה שחשוב להעניק בהם מזכרת לאורחים. גם בהצעת האירוסין הפומבית, מסיבת הרווקים והרווקות ואירוע החינה, חשוב לתת שי צנוע מכם לאורחים:

 

הצעת אירוסין פומבית: כל האורחים שותפים לרגע

אם בעבר הצעת הנישואין הייתה הצעה המתקיימת בארבע עיניים, הרי שכיום המגמה מעט שונה: יותר ויותר גברים בוחרים לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולומר את המילים המרגשות אל מול חברים ובני המשפחה. באירוע כזה בו שותפים היקרים לך ולבת הזוג שלך, יהיה נכון להעניק שי צנוע. מתנות לאירועים יכולות להיות צנועות וגם בעלות של כמה שקלים בודדים, כאשר מטרת העל היא להעניק תשומת לב ופשוט לומר תודה.

 

מסיבת הרווקות: שי קטן ממך לכל החברות

מסיבות הרווקים והרווקות יהיו המסיבות שלא תשכחו כל חייכם! רגע לפני טקס החופה, החלפת הטבעות והסטטוס החדש שלכם, תזכו ליהנות עם מעגל החברים הקרוב אליכם ביותר במסיבות נפרדות – מסיבת הרווקים והרווקות. כידוע, את המסיבות מארגנות החברות של הכלה והחברים של החתן – כל קבוצת חברים בנפרד, כאשר הם גם נושאים בעלויות של הפקת המסיבה. לכן, חשוב מאד להחזיר בחזרה בחיבוק, מילה טובה וגם בשי צנוע. מזכרת יפה יכולה להיות ספר תהילים, בקבוקון עם שוקולדים ממותגים או כוסות צ'ייסרים.

 

חוגגים אהבה עם המעגל הקרוב: החינה

בסמוך מאד לאירוע החתונה תחגגו את אירוע החינה. בעבר אירוע זה היה נחגג רק במשפחות של זוגות מעדות המזרח, אך כיום אירוע טרום חתונה שכזה נחגג ללא כל קשר למסורת כזו או אחרת. אל אירוע החינה נוהגים להזמין את המעגל הקרוב ביותר, כאשר הדגש לרוב הוא על בני המשפחה. מאחר וגם באירוע שכזה ישנה השקעה מצד האורחים המעניקים לכם מתנה, חשוב מאד לחבק אותם בחזרה עם מזכרת מכם. זיכרו: כשם שנעים לקבל, גם נעים יותר לתת בחזרה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות