אני רוצה מכונית! – עבודות עם רכב צמוד

בימים בהם הדלק מרקיע שחקים, בימים בהם לא מאד שווה לעמוד עם רכב פרטי בפקקים ולשחוק אותו, ובימים בהם גם בן הזוג זקוק לרכב צמוד לעבודתו, מחפשים רבים עבודות עם רכב צמוד. אז מהן העבודות שיעזרו לכם להגיע לכל מקום ובקלות? החבר'ה של אולג'ובס מצאו עבורכם מספר עבודות על גלגלים.

נהג בוס – עבודה זו היא העבודה הקלאסית. נהג בוס הוא איש סודו של כל מנכ"ל מצליח. הוא מתלווה אליו לפגישות החשובות, לוקח אותו באישון לילה למחוז חפצו, שומע את השיחות הכי מעניינות, שותה קפה במשרדים הכי שווים, ומסיע אותו בשלווה לביתו בסוף יום מייגע. להיות נהג בוס זו עבודה מושלמת למי שאוהב נהיגה, וכיף לנהוג ברכב חדיש, עם אדם מוצלח ובדרך כלל נעים הליכות שיכול בין פגישה לפגישה לספר לך גם כמה סודות הצלחה.

עבודה בשליחויות – כיום להיות שליח זה עולם ומלואו. יש לך מסלולים קבועים, אתה מגיע למקומות חדשים בכל הארץ, נוסע על כבישים טובים יותר, ומאזין לשירים שאתה אוהב. וחשוב מכל יש לך רכב צמוד ומפנק. שלחים כיום מרוויחים שכר נאה, ואם אתה אוהב לנהוג – זאת יכולה להיות עבודה מושלמת עבורך.

מטפלת – אם יש לכם אהבה לילדים, ואתם אחראיים ודואגים שכולם חגורים, תמיד תוכלו לטפל בילדים. כיום עבודה כמטפל או מטפלת כוללים בדרך כלל רכב צמוד. כי הרי חלק גדול מטיפול בילדים הוא האיסופים מבתי הספר והגנים. אז אם כבר אתם סובלים מצעקות, בכי וחיתולים, רצוי שחלק מזה יהיה באוטו – לא?

סיירים – סיירים בבתי ספר, בגנים, בקניינים ועוד תפקידים לוודא שכל המאבטחים יהיו במקום וכי כלל העמדות יהיו מאוישות. ולכן רכב צמוד הוא חלק מהעבודה. ולכן אם אתם ניגשים לתפקיד, בדקו כי חלק מהתנאים הם קבלת רכב צמוד.

נהג הסעות – נהג הסעות מקבל כחלק מתנאי ההעסקה שלו רכב צמוד. נהגי הסעות כיום מקבלים רכבים צמודים, ומסחריים. וודאו כי הרכבים עומדים בכלל תקני הבטיחות.

הפצות – גם נהגי הפצות נהנים מרכבים צמודים. כיום דרושים נהגי הפצות בכלל התחומים בין אם מדובר בהפצות מזון, ספרים, ביגוד, תעשייה, מכשור רפואי ועוד. כמו כן השכר בתחום זה הינו שכר טוב יחסית ומתחים מ 9,500 שקלים. לתחום זה מתווספים גם סוכני המכירות שנהנים מתנאים דומים.

לסיכום נאמר כי לפי אולג'ובס לא חסרות בארץ עבודות עם רכב צמוד. יתרה מכך, כיום ישנן חברות שמחזיקות צי רכבים, ועל ניתן להתמקח עמן על מנת להשיג את המשרה הרכב הצמוד למשרה המתאימה.

 

תפריט נגישות