בגידה – כרעם ביום בהיר

כולנו לא רוצים להאמין שזה יכול לקרות לנו. מישהו שאנחנו אוהבים, סומכים עליו, וחולקים איתו את החיים, מעדיף מישהו אחר. יש לכך משמעויות רבות, מפירוק המשפחה, נזק לילדים, פירוק נכסים משותפים ותהליך גירושים מכוער. אבל זה לא חייב להיות כך, במקרים רבים אפשר לעבוד על המצב, ואולי גם לחזור לאחור.

איך יודעים שזה מה שקורה?

אנשים מתחילים לחשוד בבן / בת הזוג שלהם, בעיקר אם הם מאבדים בהם עניין. כלומר, תדירות יחסי המין יורדת, אין אינטימיות, לא מסכימים על דברים ולא יכולים לדבר מבלי לריב. אלו סימנים שמסמנים כי הקשר נמצא בבעיה. אם לא הולכים לעבוד על זה עם מטפל זוגי, בגידה יכולה להיות רק עניין של זמן ועל כך יכולים להעיד חוקרים פרטיים המתעסקים בחשיפת בגידות, ולא משנה אם מדובר בדתיים, חילוניים, ואנשים מכל המעמדות העדות והמינים. זה יכול לקרות לכולם, וזה צורך אנושי בסיסי לקבל חום ואהבה. אם משהו מזה אבד, דעו לכם שיתכן שהדבר הזה מחכה לכם מעבר לפינה.

לאיזה דברים צריך למה לשים לב?

לפי מיקירים המפוענחים באמצעות חוקר פרטי במשרדי חקירות ניתן ללמוד על דפוסי התנהגות דומים במקרים רבים של בגידות לדוגמה: אם בן / בת הזוג מתחיל לדבר הרבה בסלולרי ולא משאיר אותו לבד, נעלם לזמן ארוך או משנה את הרגלי היציאה ושעות היציאה שלו, ואולי גם מתחיל/ה להשקיע בהופעה חיצונית, יותר מבדרך כלל, יש סיכוי מסוים שיש לו / לה מישהו אחר. לכן כדאי לשים לב לשינויים אלו על מנת לבדוק אפשרות שאכן זה קורה.

האם להתעמת עם בן / בת הזוג?

ישנם רבים שמעדיפים לא להתעמת, כי הם לא רוצים לפרק את החבילה, או שדואגים כי העימות לא יניב תוצאות טובות. פעמים רבות גם אם מתעמתים לא מקבלים תשובה כנה, והצד הבוגד עוד עלול להידמות לזה שנפגע. אבל למרות הכול, מומלץ כן להתעמת, שכן התשובה, צורת ההתנהגות ושפת הגוף עלולים לסייע לכם להכריע אם לרדת מזה או לחקור עוד.

האם אפשר למצוא אפיק משקם?

בהחלט. אפשר ללכת לטיפול זוגי, למשל, שיכול לסייע לתקשר מחדש, להבין מדוע זה קרה, לשקם את האמון ולבנות את המשפחה מחדש. היום זה אפיק נדיר יחסית, ושיעור הגירושים גדול, אבל זו אופציה קיימת ושרירה. אם זה לא הולך ורוצים לבנות קייס של גירושים, כדאי לשקול חוקר פרטי שיאסוף ראיות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות