בוק בת מצווה בטבע

בוק בת מצווה בטבע הוא מיוחד. לילדה יש חוויה מעצם הצילום בטבע. לילדה יש בילוי בחיק הטבע לצורך הצילום. את חווית הבילוי מנציחים בצילומים עבור בוק בת מצווה.

כיצד כדאי להצטלם בטבע? יש כמה כללים שכדאי לדעת ולהכיר כאשר מתכננים יום צילומים בחיק הטבע.

אנו נתן מעט רעיונות וכללים כיצד להצטלם בצורה נכונה בטבע:

  1. הילדה ככלה- כאשר מצטלמים בשדה פרחים, מומלץ ללבוש שמלה לבנה של כלה. כאשר ילדה לובשת שמלה של כלה, כדאי לה להצטלם עם פרחים לבנים,
  2. בגד קליל- גם אם הילדה לא לובשת שמלה לבנה כמו קלה, כדאי שתלבש בגד קל לצורך הצילומים.
  3. לשמור על חיוך- כאשר ילדה מחייכת בשדה פרחים, נוצרת לנו תמונה יפה. אם הילדה איננה מחייכת, נוצר הרושם של צילום הכפוי על הילדה. לכן, מוטב לתת לילדה זמן להתרגל לשדה הפרחים. כדאי שלפחות 10 דקות הילדה תשחק בשדה הפרחים בצורה חופשית, ורק אז להתחיל בצילומים. באופן כזה, נקבל סט צילומים של ילדה מאושרת ומשוחררת בחיק הטבע.
  4. עומק שדה קטן- עומק שדה קטן, הוא סגנון של עריכת תמונה, בה נותנים לדמות חדות וצורה ברורה, ואילו טשטוש לרקע מסביב. כדאי חלק מהתמונות בהם הילדה מצטלמת בחיק הטבע, לערוך עם אפקט של "עומק שדה קטן".
  5. גיוון בלבוש- כאשר מצלמים לבוק בת מצווה בחיק הטבע, מומלץ לצלם את הילדה עם מספר תלבושות בחיק הטבע. הבוק שנוצר, נותנת לנו תחושה שהילדה היא כוכבת בקטלוג אופנה. צילום עם בגדים שונים, עושים כאשר רקע רקע השדה פורח נשאר אותו רקע, ורק הבגדים משתנים. סגנון הבדל לבוש שמומלץ, הוא סגנון של לבוש חורפי לצד לבוש קייצי.
  6. אפקטים הנותנים תחושה של תמונה ישנה- לפעמים אפשר לתת לתמונה אפקט, על ידי שממירים את גווני התמונה אל שחור לבן, או אל חום לבן.
  7. תכנון נכון של מזג האוויר- יש לתכנן את הצילום לפי מזג האוויר, ולדאוג שאת הצילומים יבצעו ביום יפה.

 

אפשר כל פיסת אדמה להפוך לטבע:

לפעמים אין צורך להתחיל לחפש שטחים עם שדה פרחים לצורך צילום. אפשר לקחת פיסת אדמה עם עלי שלכת, לכוון היטב את המצלמה, ולצלם את הילדה בחיק הטבע. מי שצופה בתמונה לא יבין שמדובר בפיסת אדמה קטנה עם עלי שלכת.

לעומת זאת, מי שיצפה מרחוק בעת הצילומים, ייראה שמדובר בסך הכל בפיסת אדמה עם עלי שלכת. הצופה מרחוק ייראה גם את המצלמה ואת התאורה.

 

המאמר מוגש מטעם מנחם עוז צילומי בוק בת מצווה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות