בוק בת מצווה

ענף האירועים ותחום הצילום הולך ומתפתח בקצב מסחרר וניתן למצוא כיום בשוק מגוון אטרקציות וגימיקים לחוגגים בר או בת מצווה. אחד הטרנדים הנפוצים בתקופה האחרונות הוא – "בוק בת מצווה". כיום אין נערה שמגיעה לגיל בת מצווה שמוכנה לדלג על שלב בוק בת מצווה. כל אחת רוצה את הבוק המפואר ביותר, הכולל בתוכו מגוון תלבושות וצילומים מרהיבים הפרוסים על ספר עב כרס ובו כמה שיותר דפים עם צילומים מרהיבים באפקטים שונים.

אז איך מתחילים?

בת מצווה לרוב חוגגים בטקס צנוע, ישנם כאלה החוגגים באולם קטן, וישנם כאלה שחוגגים בפארק או בלופט נחמד ומזמינים את חברותיה של הילדה ומעט קרובי משפחה. אך כיום עם החשיפה באינטרנט וברשתות החברתיות כמו- "אינסטגרם" ו – "פייסבוק", עולם הצילומים הפך לפופולרי וכל אחת רוצה את הצילומים המדליקים ביותר ואת בוק בת המצווה באיכות הטובה ביותר עם שלל צילומים מקוריים.

הפקת אופנה של ממש

במרבית המקרים בוק בת מצווה נהפך להפקה של ממש, והוא מלווה על ידי צלם אופנה ידוע או צלם אירועים מקצוען, עם מאפרת צמודה ולעתים גם עם סטייליסטית צמודה שמלווה את ילדת הבת מצווה לאורך כל הצילומים. כמובן שכל זאת כאמור לאחר התארגנות ובחירת שלל תלבושות חדשות ואביזרים וכמובן ביקור ארוך במספרה אצל מעצב השיער, אצל מאפרת מקצועית ואצל פדיקוריסטית שמסדרת את ציפורניה של ילדת בת מצווה.

דוגמנית ליום אחד

ההפקה עצמה לרוב נערכת במספר מיקומים, היא מתחילה בסטודיו מקצועי של הצלם, לאחר מכן בשטח במספר לוקיישנים שונים שבוחרת ילדת בת המצווה יחד עם הוריה, עם המלצות של הצלם, כמו –בחוף ים, חוות סוסים, בנופים מרהיבים, במבנים עתיקים, בביתה ועוד מקומות שונים ומגוונים, וזאת על מנת להשוות את צילומי הבוק – לסגנון של הפקת אופנה מקצועית לכל דבר. בכל שלב ושלב מלווה לרוב את טקס הצילומים סטייליסטית צמודה שמסייעת לילדת בת המצווה להחליף בגדים, אביזרים, תכשיטים ועוד שלל פריטים שנבחרו מראש. אם כך ניתן לומר שבוק בת המצווה הוא חוויה חד פעמית לילדה ונותן לה הרגשה של דוגמנית ליום אחד.

בחירת אנשי המקצוע

בוק בת המצווה הוא ללא ספק רצון להגשים לילדת בת המצווה חלום ליום אחד, והוא ילווה אותה לכל חייה. היא תוכל להציג אותו בפני חבריה ואף אם האירוע מתקיים באולם, ניתן להציג את התמונות על מקרן גדול בעת האירוע וישנם כאלה שמשתמשים בתמונות להכנת סרטון מדליק שיוקרן לאורחים באירוע בת המצווה. בכל מקרה כאשר נגשים למלאכת תכנון הבוק, מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק, על מנת לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר וכדי לעמוד את מחירי השוק. חשוב לתאם ציפיות מראש עם צוות ההפקה, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בדיוק כפי שילדת בת המצווה רוצה
לפרטים נוספים: http://www.esposa.co.il

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות