בין אינטימיות לזיכרון מרגש

צילום הריון משלב אינטימיות עם חשיפה. צילום מקצועי, קשוב ורגיש מאפשר לתעד את ההריון כמסע בזמן, כתחנה בדרך. צלמת הריון מקצועית תאפשר לכם, ההורים שבדרך להפיק אלבום זיכרון מרגש.

הצילום יכול להיעשות בסטודיו שבו ניתן ליצור תנאים מיטביים לצילום עם רקע נבחר ואביזרים משלימים ומעצימים ו/או בלוקיישנים שונים בחוץ, בטבע, שבו אור היום וצלליו מאפשרים יצירת מרקם צילומי טבעי ועשיר.

בצילומים נחשפת האישה ההרה באור ובאופן שבו היא בוחרת להיחשף. צילומים בסטודיו מאפשרים חשיפה מועצמת יותר מה גם שהם יוצרים את האווירה המאפשרת ומעודדת פתיחות וחשיפה. עם זאת- האישה קובעת את הגבול ואת מידת החשיפה.

כיום מוצע מגוון רחב ועשיר של פלטפורמות להצגת הצילומים, לרבות בפייסבוק. ניתן ליצור אלבום מודפס ודיגיטאלי ולבחור את התמונות היותר יפות, לטעמך, שבהן את נראית יפה בהריונך.

ניתן לשלב צילומי פנים וחוץ ובכך לגוון ולהעשיר את האלבום, כאשר בחלק מהתמונות נראה הזו ובחלקן רק האישה. מאחר שמדובר ביצירה פרטית שלכם, אתם, הזוג, יכולים לבחור מה ייכנס למוצר הסופי ומה ייוותר מחוץ לו.

קסמה של הפעם הראשונה

ההריון הוא שלב חדש בזוגיות. הוא מאפשר לזוג להיערך ולהתכונן לקראת שינוי הסטאטוס מבני זוג להורים. התמונות, במיטבן, מאפשרות להציץ אל השינוי הפנימי שמתחולל בבני הזוג בכלל ואצל האישה ההריונית בפרט.

כתב המשורר "גם למראה נושן יש רגע של הולדת". גם כאשר אישה נמצאת בהיריון עם מי שעתיד להיוולד כילד השני או השלישי שלה, מן הסתם היא חווה התרגשות בכל היריון ולכן כל היריון ייראה שונה מקודמו. סביר להניח כי נשים רבות חשות וחוות רגע של הולדת גם בהריונות השני והשלישי.

האישה המשוחררת

האישה המשוחררת יכולה, במידה שהיא מעזה ובכפוף להסכמת השותפים הפוטנציאליים לתמונות, להפוך חלק מצילומי ההריון לצילום משפחתי עם הילדים, חיית המחמד ואפילו אנשים קרובים נוספים שאינם בהכרח בני המשפחה הגרעינית. הכול חופשי לשיקולה ולהחלטתה.

צילומי הריון אינם בהכרח נועזים או חושפניים. ניתן להבליט או להבליע את הבטן החשופה בדיוק במידה הרצויה. חשוב לציין כי צילום היריון הוא תהליך של דוח שיח פתוח וחופשי בין הצלמת למצולמת. שיחת היכרות ראשונית בסטודיו והסבר יסודי על אודות מגוון האפשרויות הגלומות בסוג ייחודי וייעודי זה של צילום מאפשרים לאישה ההרה להתרגל אל הרעיון ולהסתגל אל הסטודיו שבו עתיד להתקיים הצילום. בשיחה מוקדמת ניתן להתוודע אל רצונות האישה גם לגבי המיקומים השונים שבהם היא בוחרת להצטלם (יש רבות המסתפקות בצילומי סטודיו בלבד).

נשים הרות רבות מדווחות על צילום ההריון שלהן כעל חוויה מיוחדת ומעצימה. מי מהן שצילום ההריון היה כרוך באימוץ הרעיון ובהתרגלות אליו ולאחר מכן בשחרור עכבות, חסמים ומעצורים פנימיים חוו את הצילום כחוויה עם ערך מוסף.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות