בעיות בצנרת? רק אינסטלטור מקצועי!

סתימה בכיור? משהו נתקע בניאגרה? אל תנסו לתקן לבד! הזמינו אינסטלטור מקצועי ותוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש וכדי להקל עליכם, אספנו את כל המידע שאתם צריכים בשביל למצוא שרברב אמין ומקצועי.

תקלות קטנות – צרות גדולות

לעתים קורה, שיש תקלה קטנה במערכת המים הביתית ונעשה ניסיון לתקן אותה באופן עצמאי. מקרים אלו נפוצים בעיקר בדירות שכורות, אשר בעלי הבית לא מעניינים להזמין שרברב על חשבונם, אך גם במבנים רבים בבעלות פרטית. במקרים אלו, כאשר האדם המנסה לתקן את הבעיה איננו איש מקצוע, עלול להיגרם יותר נזק מאשר תועלת בעיקר על ידי פגיעה בתשתית המים הקיימת.

אז מה עושים?

זה פשוט – מזמינים איש מקצוע! שרברב טוב יגיע עם הציוד המתאים ובעיקר, עם הידע המקצועי והניסיון. בעזרת ההיכרות של האינסטלטור עם מערכת המים הביתית, הוא יידע בדיוק מהו מקור התקלה, מה גרם לה וכיצד לתקן אותה בדרך הטובה ביותר.

דרישות התפקיד

על מנת שאינסטלטור ייחשב לאינסטלטור טוב, עליו להיות מקצועי, מנוסה ואדיב. תכונות אלו יבטיחו לכם טיפול יעיל בתקלה, לשמה הזמנתם אותו וחיוך בסוף הביקור. מלבד התכונות האלו, במידה ומדובר במקרה מורכב, חשוב לוודא שיש לאינסטלטור גם את הציוד הדרוש לתיקון הבעיה.

מציאת האינסטלטור המתאים

על מנת למצוא את האינסטלטור הטוב ביותר בעבורכם ובעבור בעיית הצנרת ישנם שני צעדים שכדאי לנקוט:

  • קבלת המלצות, עדיף ממכרים
  • תשאול טלפוני

פעולות אלו יגדילו משמעותית את הסיכוי שלכם למצוא אינסטלטור טוב בקלות.

התמורה

מעבר לתשלום על הביקור ותיקון הבעיה, האינסטלטור שלכם יודה לכם מאוד באם תמליצו עליו גם הלאה. הכוונה היא בהמלצה למכריכם, כתיבת המלצה שהוא יוכל להוסיף לאתר האינטרנט שלו והמלצה עליו ברשתות החברתיות. זה כמובן, במידה ואתם מרוצים מהשירות שלו ולא בהכרח מתוצאות הביקור! בהחלט יתכן מצב, בו אינסטלטור ימליץ על דרך לתיקון, אתם לא תאשרו אותה והבעיה לא תטופל. אך אין זה אומר, שהשירות שקיבלתם לא היה טוב. לכן, המליצו לפי רמת השירות ולא לפי התוצאה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות