הפינוקים המיוחדים של בר קפה לאירועים שיוסיפו ייחודיות לאירוע שלכם

ישנם דברים שעבור אנשים רבים מהווים את המילה הנרדפת ל"אירוע מיוחד". כך, עבור רבים בר קפה לאירועים  מסמל בדיוק את זה. עמדה מפנקת וייחודית עם מגוון רחב של סוגי קפה ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם הפתעות בצד. מדובר באחות המקבילה של הבר האקטיבי, רק התפקיד של עמדת קפה לאירועים הינו לרוב מרגיע יותר.

כל מה שצריך לדעת על מנת להזמין בר קפה לאירועים

מדובר במבנה ייעודי שנמצא בחלק יחסית מרוחק באולם, אך ל מי שזקוק לקפאין תמיד ימצא את דרכו לשם. עמדה זו יכולה להתאים לכל אירוע, כולל כנסים שגם בהם מקובלים לכבד את האורחים במקשאות חמים. העמדה מאופיינת בשירות מעולה של מבשלי הקפה, אווירה נעימה, מגוון של משקאות לכל טעם ותוספות קטנות שיוסיפו קסם לחוויה. וכל אלה יחד מהווים שירות שתופס תאוצה הולכת וגדלה בתחום האירועים בישראל.

קפה זה אחד המשקאות האהובים על רבים מאיתנו על כל סוגיו. לכן כדאי מאוד להשקיע קודם כל במכונות קפה שיצדיקו את שמו של בר קפה לאירועים ויספקו את המשקה הטעים והמרענן ביותר. אך חשוב לקחת בחשבון גם את אלה שלא אוהבים קפה ולספק מגוון מספיק גדולים של תיונים בטעמים שונים.

עמדת קפה לאירועים שתענה על הציפיות שלכם ושל האורחים

בכדי שעמדת הקפה תהיה המקום התוסס ביותר באירוע, בעיקר לקראת סופו (או לחילופין, גם במהלכו, במידה ומדובר באירוע המתקיים באמצע היום),חשוב מאוד לאבזר אותה בצורה האיכותית ביותר. כאן חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים: הסידור של הכוסות על גבי הצלוחיות, מיקום של סלסילות עם סוכרים שונים, מפיות, כפיות לבחישה, פריטים קטנים לצד הקפה (שוקולדים או סוכריות קטנות). ולא פחות חשוב – בריסטה שייתן את השירות האיכותי והמקסים ביותר.

אלמנטים חשובים שיתרמו לכל אירוע

למרות שניתן לחשוב ששירות כמו בר קפה לאירועים הוא די שולי, בפועל מדובר לעיתים בדבר היחיד שאנשים זוכרים, בעיקר בגלל שהוא נעשה פופולארי ביותר לקראת סוף האירוע, מה שמעלה את הסיכויים שדווקא פרק הזמן הזה ייחרט בזיכרונם של האורחים. בגלל שבדרך כלל ניגשים לבר זה רק פעם אחת, חשוב מאוד ליצור את הרושם החיובי ביותר, באמצעות שירות מעולה עם חיוך ונועם, וכמובן שהמשקאות עצמם יהיו ברמה גבוהה מאוד. הספקה של כלים איכותיים ומפנקים יוסיפו רבות לחוויה. כך, כאשר כל האלמנטים האלה נפגשים, ניתן לומר שמתקבלת החוויה הטובה ביותר לסגור איתה את הערב.

מחפשים בר קפה לאירוע שלכם? להזמנת בר קפה של ג'רמיס בר

כתיבת תגובה

תפריט נגישות