בשנת 2018 מציעים נישואין בדרך וירטואלית

ישנם גברים שעבורם חיפוש טבעת אחת מתוך מאות דגמים של טבעות אירוסין מיוחדות זו משימה פשוטה, ודווקא הפקת הנישואין מסתמנת כאתגר הגדול. גם אתם רוצים להציע נישואין ולא בדיוק יודעים איך? הסתייעו בנפלאות הטכנולוגיה שיהפכו את ההצעה שלכם לרלוונטית, עדכנית ומקורית! רגע לפני שגם אתם נופלים לקלישאות בדמות ארוחת שף פרטית או הצעה אל מול השקיעה, קבלו השראה מההצעות הבאות:

 

הסטורי של חייכם: יש לה 24 שעות לגלות!

אפליקציית האינסטגרם מסתמנת כאחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר כיום בעולם! גם אתם לבטח משתעשעים באפליקציה ומשתפים רגעים מחייכם. בעוד אתם מעלים מפעם לפעם "סטורי" של מנה פוטוגנית ממסעדה או של נוף מרהיב מטיול רומנטי, תוכלו הפעם להעלות את הסיפור של חייכם: טבעת האירוסין שנבחרה מתוך מאות דגמים של טבעות אירוסין מיוחדות. מאחר והסטורי זמין רק ל-24 שעות, יהיה לאחת שלכם יום אחד בלבד לפתוח את הסטורי ולגלות בו את הצעת הנישואין שלה.

 

מייל מסתורי שיהפוך אתכם למאורסים

כמעט לכל עובד כיום ישנה כתובת מייל שאליה הוא מקבל מיילים מלקוחות וקולגות. שגרת העבודה יכולה להיות מתישה, אך היא גם יכולה מרגשת בעת שאתם שולחים מייל מרגש. רק נסו לדמיין לעצמכם את אפקט ההפתעה המרגש שיהיה לאחת שלכם בעת שהיא תקבל מכם מייל אל תיבת המייל העסקית שלה, ובה היא תגלה מכתב אהבה שבסופו ההצעה. תמונה שווה יותר מאלף מילים, ומייל עם הצעת נישואין שווה יותר מכל מייל אחר שהיא אי פעם תקבל….

 

אתה, היא וכל החברים בפייסבוק

הודות לרשת החברתית פייסבוק אתם לא יכולים רק לראות דגמים של טבעות אירוסין מיוחדות, אלא גם להציע את ההצעה שלכם. הצעת נישואין בפייסבוק מסתמנת כהצעה לאמיצים, שכן מדובר על הצעה פומבית מול כל החברים שלכם. מדובר על הצעה מיוחדת ומאד רלוונטית לשנת 2018! הצעה שכזו יכולה להיות בדמות סטטוס שתעלו ויזכה לאלפי תגובות ולייקים, זו יכולה להיות תמונה עם כיתוב מתאים וגם סרטון שתשתפו שהשורה התחתונה שלו היא הצעת הנישואין.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות