בתי מלון בירושלים

ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל, העיר מוזכרת בתנ"ך פעמים רבות ולכן היא קדושה ליהודים.

העיר קדושה גם לנצרות ולאסלם.

יש בירושלים כשמונה מאות אלף תושבים.

ירושלים המזרחית שוחררה במהלך מלחמת ששת הימים (1,967).

בתי מלון בירושלים מאפשרים לבלות בעיר מעניינת ששואבת אליה תיירים מהארץ ומכל רחבי העולם.

 

בתי המלון

בחלק מבתי המלון שבירושלים ישנם מגרשי טניס, סאונות רטובות, סאונות יבשות, חדר כושר שמצויד עם מיטב הציוד, מסעדות מצוינות, גישה אלחוטית לרשת האינטרנט, בריכת שחיה מקורה, שרות חדרים של עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, ספא עם טיפולים שונים ומפנקים, שירותים של שמרטפות בשביל ילדים קטנים, מועדון שמיועד עבור ילדים שיש בו שפע של פעילויות שונות, בית כנסת לקיום תפילות, שירותי גיהוץ, חניה ועוד.

אצל בתי מלון בירושלים ישנם חדרים בגדלים שונים וגם סוויטות בגדלים שונים.

בחלק מבתי המלון יש גם מרכז לעסקים כך שאפשר לשלב בהם גם עבודה ביחד עם חופשה.

 

אתרים

מוזיאון ישראל – זהו החשוב והגדול במוזיאוני מדינת ישראל. הוא נפתח כבר בשנת 1,965, הוא מכיל מעל לחצי מיליון חפצי אמנות המייצגים את תרבויות העולם מראשיתו עד לימינו אנו. באגף שנקרא "היכל הספר" נמצאות מגילות מדבר יהודה , שנקראות המגילות הגנוזות, וגם כתבי יד עתיקים ונדירים של התנ"ך.

 

העיר העתיקה – הכותל המערבי, עיר דוד, מנהרות הכותל, מתחם הר הבית, כנסיית הקבר – שהיא מקום קבורתו ישו על פי המסורת הנוצרית, מסלול ה- "ויה דולורוזה" – זהו המסלול של ישו מבית המשפט אל מקום צליבתו.

 

גבעת התחמושת – במתחם הזה ששימש בעבר לאחסון תחמושת, התרחש במלחמת ששת הימים קרב קשה בין חיילי צה"ל לחיילי הלגיון הירדני. כיום זהו אתר הנצחה אשר מציין את שחרור ואיחוד העיר.

 

מעלית הזמן – השחקן הידוע חיים טופול, מוביל אותנו אל השכבות השונות של העיר ירושלים, אשר מסודרות על גבי ציר הזמן. ניתן לחוות את המסע הזה ב 8 השפות הבאות: עברית, אנגלית, ספרדית, איטלקית, צרפתית, סינית מנדרינית, רוסית וגרמנית.

 

מוזיאון "יד ושם" – זהו מוסד ההנצחה הרשמי לשואה ולגבורה של העם היהודי. המוזיאון הוקם בשנת 1,953 ע"י מדינת ישראל.
לסיום, חופשה אצל בתי מלון בירושלים תתן לכם חופשה מעניינת מאוד שתזכרו שנים רבות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות