גני אירועים – סקירה וטיפים

מי מאיתנו לא חוגג לפחות מספר אירועים חגיגיים במהלך חייו? רוב בני האדם יציינו אירועים מרכזיים אלה באופן חגיגי ויבקשו להזמין את קרובי המשפחה ואת החברים להיות איתם ביום מיוחד זה. החל מהולדתו של תינוק חדש, דרך חגיגות בר מצווה, וכלה בחתונה, יום הולדת עגול או בחתונת כסף וזהב. לכולנו גם חשוב שיזכרו את האירוע שלנו לטובה, ולכן ההחלטה באיזה גן אירועים לקיים את החגיגה, היא אחת החשובות בבואנו להפיק אירוע.

 גני האירועים מתחלקים לכמה סוגים, וישנם מספר רב של גורמים חשובים שיש לבחון לפני שמחליטים אם לקיים את האירוע בגן אירועים זה או אחר. למשל, מספר האורחים שיכולים להיכנס לשטח הגן.  האם הגן מכורה ומתאים גם למזג אויר חורפי וגשום, או שמא זה גן אירועים פתוח שמתאים לימי הקיץ בלבד? האם המקום כולל קייטרינג, די ג'יי, או שאת אלה נצטרך לבחור בנפרד? היכן ממוקם הגן, למיקומו הגאוגרפי חשיבות רבה אם המוזמנים מגיעים מאזורים שונים בארץ . כמו כן  מומלץ לוודא מהי רמת הכשרות של המקום, האם לעסק רישיונות מסודרים, והאם הוא בנוי על פי תו התקן, כל זאת כמובן על מנת למנוע תקלות בטיחות.

 גני אירועים רבים יציעו לכם גימיקים רבים ומגוונים. ממופעי פירוטכניקה מרהיבים ועד לחתונה לפי נושאים. יכול להיות למשל אירוע בסגנון "חתונה לבנה", שכל המקום מולבש בבדים לבנים, סידורי הפרחים לבנים בלבד ומוזמני האירוע גם מתבקשים לבוא בלבן. הכל כמובן נפלא וטוב, אך שימו לב שאלה עלולים לייקר את האירוע. גני האירועים מעוניינים לספק לכם את השירותים האלה על מנת לאפשר לכם להפיק אירוע מרשים ומיוחד, אך כל גימיק כזה מייקר את העלויות ולא תמיד זה מה שיעשה אותו בלתי נשכח. מוזיקה, אוכל טוב, ואווירה טובה יכולים להיות מספיקים בהחלט.

אירוע מוצלח תלוי גם בבעלים ובמנהלי גן האירועים. יש לערוך הכרות מקדימה לפני שסוגרים עם המקום. חשוב מאוד "להרגיש" את החיבור עם מי שמפיק בפועל את האירוע,  ולוודא שאכן יש לכם עם מי לדבר, שכן אלה דברים שאם לא נתתם את הדעת לגביהם בזמן, עלולים להיות לכם לרועץ בהמשך ולפגום בהרמוניה. חשוב להרגיש שלאדם שאתם עובדים מולו יש מספיק סבלנות ושהוא קשוב לכם ומנסה להבין את הצרכים שלכם באמת, ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת שתצאו שמחים ומסופקים, והאירוע יהיה מוצלח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות