דגם הטבעת הנבחר הגיע לאחת שלך – כדאי לבחור טבעת חדשה?

תהליך חיפוש טבעת האירוסין הינו תהליך מתמשך שלוקח לא מעט זמן. מדובר על שבועות ולעתים על חודשים של חיפוש קדחתני וקפדני בו כל גבר בוחן דגמים בקטלוג, מבצע השוואות בין חנויות ומגיע גם לפגישות שונות עם נציגי החנויות על מנת להגיע לדגם המושלם. הצלחת להגיע לדגם סופי אך הוא דלף אל בת הזוג שלך – מה עושים במצב שכזה?

 

2018: שנה בה סודות מתגלים בקלות יתרה

מהפכת האינטרנט הביאה המון דברים טובים, אך היא גם זו האחראית על כך שכמויות אדירות של מידע זורמות מאחד לשני, לעתים גם מבלי שמתכוונים לכך. שלחת תמונה בווצאפ לחברה טובה שלה של טבעת אירוסין והיא הגיעה בטעות אליה? השארת את המחשב פתוח עם תמונה של הטבעת והיא עברה לידו? כל אחד מהמקרים האלו יכול להרוס את ההפתעה שאתה מתכנן ובעיקר את ההפתעה שצפויה לרגש את בת הזוג שלך. האם מקרים שכאלו מצדיקים התחלת תהליך חיפוש מחדש?

 

בעד: לבחור דגם חדש בכדי להפתיע

אז האם כדאי לצאת למסע מחודש אחר טבעות אירוסין? במידה רבה כן. לא רק שהיא גילתה מה הדגם שאתה עומד להעניק לה, אלא שהיא גם גילתה שהצעת הנישואין מתקרבת. התוצאה? היא לא הולכת להיות מופתעת לא מההצעה ולא מהטבעת, כך שהמעט שאתה יכולה לעשות על מנת ליצור אפקט של הפתעה הוא לבחור דגם חדש.

 

נגד: חיפוש מחדש דורש יותר מדי זמן

האתגר הגדול באמת הוא לצאת למסע שכזה עם כוחות מחודשים ועם מוטיבציה. האתגר הגדול עוד יותר הוא במקרים בהם הצעת הנישואין מתוכננת לעוד כמה ימים, כך שלא תמיד יש זמן להתחיל שוב לבחון עשרות דגמים של טבעות אירוסין זהב לבן. המון גברים מחליטים להפוך את כל הסיטואציה המעט מבאסת לבדיחה משותפת ולסיפור נחמד שיהיה ניתן לספר לנכדים בעתיד.

 

זכור: בחנת כמה דגמים, חזור אליהם

איך שלא יהיה, חשוב להכניס את כל הסיטואציה לפרופורציות הנכונות. במידה רבה, אינך צריך באמת לעבור את כל התהליך מחדש. רוב הגברים מגיעים אל חנות התכשיטים על מנת לבחון דגמים, כך שיש להם כמה אפשרויות טובות שיכולות להיות חלופה לא רעה בכלל לטבעת שנבחרה תחילה. על כן, כדאי לחזור לאפשרות השניה והשלישית שעמדה על הפרק. הצעת הנישואין היא הצעה של פעם אחת בחיים, כך שכדאי להשקיע עוד זמן ועוד מאמץ אחרון על מנת להפוך את ההצעה לבלתי נשכחת ומרגשת!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות