דוד קרויזר על פרסום בגוגל

פרסום בגוגל – פרסום מדויק לאלו שמחפשים

אם היינו מספרים לכם לפני כמה שנים שתוכלו לפרסם את העסק שלכם בדיוק לאותם אנשים שכבר מחפשים עסק דומה בדיוק איפה שהעסק שלכם נמצא, יכול להיות שהייתם צוחקים לאורך דקות ארוכות מתמצת דוד קרויזר. מצחיק ככל שזה יישמע, זו בדיוק המציאות בימינו כאשר ניתן לפרסם בגוגל בצורה יעילה ומדויקת ביותר. פרסום בגוגל היא אחת משיטות הפרסום המצליחות ביותר ועסקים, בעלי מקצוע, משרדים ואפילו ארגונים גדולים למדי, משתמשים בשירות זה יום יום אומר דוד קרויזר.

איך מפרסמים עסק בגוגל?

  • כדי לפרסם עסק בגוגל צריך קודם כל להבין איך השיטה עובדת אומר קרויזר. כשמשתמש מריץ חיפוש מסוים במנוע החיפוש המפורסם ביותר בעולם, יש לו מגוון רחב של תוצאות. התוצאות האלו נקבעות לפי מנגנון דירוג האתרים של גוגל, מה שנקבע לפי מגוון רחב של פרמטרים ובין היתר איכות התוכן, איכות האתר וחוזק הקישורים שלו מסביר דוד קרויזר, אך אם תשימו לב, בחלק העליון של החיפוש יש פרסומות. העסק שלכם יהיה באחד מהמודעות האלו וכך העסק שלכם יוכל להיחשף לציבור שלם של לקוחות פוטנציאליים.
  • כדי לפרסם בגוגל ניתן גם לשלם לגוגל באופן עצמאי מדגיש דוד קרויזר. ניתן להיכנס לאתר של גוגל אדוורדס ולהגדיר את מסע הפרסום שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים, שם תוכלו לבחור את מילות החיפוש שאתם מעוניינים 'לקנות', את התקציב היומי שלכם שאותו אתם מוכנים לשלם, ותוכלו להוסיף הגדרות נוספות כמו למשל מיקום המשתמשים אליהם אתם רוצים לפנות.
  • גוגל תציג לכם את העלות המשוערת של מסע הפרסום שלכם באופן יומי, לפי כמות הכניסות הצפויה אל העמוד שיתפרסם בהתאם לתקציב שלכם. כמובן שהעלות הזו יכולה להשתנות והיא בגדר הערכה בלבד. עוד מסביר דוד קרויזר שהתשלום מתבצע עבור כל כניסה, זאת אומרת אם מישהו צפה במודעה בלי להקליק על המודעה, אתם לא משלמים.

דוד קרויזר ממליץ להיעזר בחברות שיווק ופרסום

למרות שפרסום בגוגל נשמע לכם משהו שלא דורש ידע וניסיון, לא תמיד כך המצב. כמו העסק שלכם, יש עוד עסקים רבים רוצים להתפרסם בגוגל ולהגיע אל לבם וכיסם של הלקוחות ואם אתם רוצים להצליח במסע הפרסום שלכם, אתם צריכים עצות ממקצוענים בתחום ולכן ממליץ דוד קרויזר  לא להיות פזיזים ואם כבר להשקיע בפרסום, להשקיע עד הסוף עם חברה מתאימה שתדע להפיק את המיטב ממסע פרסום כזה.

דוד קרויזר בלינקדין – https://il.linkedin.com/in/%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%96%D7%A8-43a42b38

כתיבת תגובה

תפריט נגישות