דירות חדשות למכירה כעת

דירות חדשות למכירה אשר נמצאות באזורי הביקוש הן השקעה מצוינת וגם פתרון מצוין למשפרי דיור.

היתרון במעבר אל דירה חדשה הוא שמקבלים דירה ברמה גבוהה בבניין חדש לחלוטין.

דירות חדשות למכירה מצוידות במטבח חדש עם ארונות יפים וחדישים ועם שיש חדש.

דירות חדשות למכירה מצוידות בחדרי רחצה עם ארונות חדשים, הבניין יהיה עם מעלית, בכל דירה יש ממ"ד, יש הכנה למערכת מיזוג אוויר מרכזית בכל אחת מהדירות, יש חנייה פרטית לדיירי הבניין, יש גינה מטופחת וגדולה לשימוש הדיירים שמוסיפה יופי לבניין, יש במקרים רבים מערכת אינטרקום עם טלוויזיה במעגל סגור, יש במקרים רבים תריסים חשמליים בסלון של דירות חדשות למכירה.

דירות חדשות למכירה הן בסטנדרט בנייה גבוה וגם עמידות יותר במצב של רעידת אדמה.

הערים והישובים שמבוקשים על ידי משפרי הדיור הן דירות ברחובות, בנתניה, בבאר יעקב, דירות ביבנה, במודיעין, בירושלים, באשדוד ועוד.

 

דירות חדשות למכירה במגדלי מגורים

יש משפחות רבות אשר מעוניינות להתגורר במגדלי מגורים יוקרתיים בשל היתרונות הרבים שנלווים להם.

במגדלי מגורים יוקרתיים ישנה איכות בנייה ברמה הגבוהה ביותר.

בגלל שמגדל יוקרה נישא לגובה רב יש לכם נוף נהדר מן הדירה אשר רכשתם במגדל מגורים.

במגדלי מגורים יוקרתיים תקבלו דירות מרווחות עם מרפסות שמש, ישנה חנייה תת קרקעית פרטית למכוניות דיירי המגדל, יש מחסן לכל דירה במגדל המגורים, ישנה גינה עם צמחייה עשירה לרווחת הדיירים, ולעתים גם שכונה שהיא פרטית.

עוד דברים שאפשר לקבל בדירה שהיא במגדל מגורים יוקרתי: ריצוף הדירה באריחים גדולים של גרניט פורצלן, אינטרקום טלוויזיה, לובי מרשים ומעוצב בכניסה למגדל המגורים, דלת כניסה איכותית וגדולה לדירה, זכוכית מבודדת בחלונות הדירה, נקודת טלפון וטלוויזיה בכל אחד מחדרי הדירה, שיש קיסר למטבח, ארונות מטבח איכותיים, שני חדרי רחצה עם אסלות תלויות וגם מכלי הדחה שהם סמויים, ברזי פרח יפים, הכנה למערכת של קולנוע ביתי, הכנה למערכת מיזוג אוויר מרכזי, ארונות אמבטיה איכותיים ויפים, חשמל שהוא בעל שלוש פזות שמאפשר להפעיל הרבה מכשירי חשמל בו זמנית, תריסים חשמליים חדישים וחרישיים בסלון הדירה וגם בחדר השינה של ההורים.

בחלק ממגדלי היוקרה יש לעתים: שומר בלובי, בריכת שחייה (בדרך כלל משותפת למספר מגדלי מגורים), חדר כושר במגדל לרווחת הדיירים, בריכת נוי עם מזרקות דגים וצמחי מים, חצר פרטית שמיועדת לילדי המגדל שיש בה מתקני שעשועים כמו נדנדות ומגלשות.

במגדלים שממוקמים במרכזי ערים יש לעתים קרובות מסעדות יוקרתיות ובתי קפה אפנתיים.

בחלק ממגדלי היוקרה הדייר יכול לקבל כבר בתהליך הבנייה, סלון מוגדל על חשבון אחד מחדרי השינה, או אפשרות לחבר דירות צמודות או דירות שהן אחת מעל השנייה על מנת לקבל דירה גדולה במיוחד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות