האם רק מצברים משומשים נמכרים במחירים נוחים?

אם הייתם בטוחים שמבצעים הם רק נחלתם של רשתות האופנה והאלקטרוניקה, לבטח תשמחו לגלות כי ניתן למצוא מבצעים גם בענפים אחרים, כמו בענף הרכב. גם אתם רוצים לרכוש מצבר לרכב במבצע? חכו למבצעים מיוחדים, או שפשוט תרכשו מראש מצבר במחיר נוח.

 

המצבר המשומש – לא בכל מצב

ראשית, חשוב לדעת שלמרות המחיר הנוח של מצברים משומשים והרצון ליהנות מהאפשרות של רכישת מצבר לרכב במבצע, המצברים המשומשים אינם תמיד הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבור הרכב שלכם. ככלל, ההמלצה הגורפת היא לרכוש דרך קבע מצבר חדש. המקרים בהם מומלץ לרכוש מצברים משומשים הינם מקרים אחדים הכוללים בין היתר נסיעה על רכב חלופי או בעת שאתם ממתינים לרכב חדש שעתיד להגיע אליכם. שימו לב כי המצברים המשומשים במרבית המקרים מגיעים אליכם ללא אחריות, כך שבכל מקרה אינם פתרון איכותי והולם כפתרון קבע לטווח הארוך.

 

מתי תוכלו לרכוש מצבר במבצע?

מצבר לרכב במבצע הוא ללא ספק המצבר שכולם היו רוצים לרכוש עבור הרכב שלהם, אך דעו כי לעתים אינכם צריכים לחכות למבצעי סוף עונה בכדי ליהנות ממצבר במחיר נוח. חנויות המצברים המובילות ובעלות השם מציעות לקהל הלקוחות מראש מחירים נוחים המתאימים לכל כיס. אם בכל זאת הייתם רוצים לרכוש מצבר במחיר מבצע שהינו משמעותי יותר, עליכם לחכות למבצעים ממוקדים. מבצעים שכאלו יוצאים לרוב בעת שרוצים לקדם מותג מסוים, ובכדי להרחיב את השימוש בו מצד הנהגים יוצאים במבצעים שהופכים אותו לכדאי יותר בהשוואה למצברים אחרים.

 

המחיר הנוח לא צריך לבוא על חשבון האיכות

מה כן חשוב לזכור תמיד? המון פעמים הנטייה היא לבחור את המצבר על פי המחיר שלו. שימו לב כי בחירת המצבר על פי פרטמר זה הינה טעות, ועליכם לבחון פרמטרים אחרים לפני המחיר הסופי. פרמטרים שכאלו הינם סוג המצבר, התאמתו לרכב שלכם, מה תקופת האחריות שלו ומה המותג שלו. הרכב שלכם לא יוכל להניע ולשרת אתכם ללא מצבר איכותי, כך שעוד לפני שתחפשו מצבר לרכב במבצע, עליכם לחפש את המצבר שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

 

מעוניינים לדעת כיצד נבחר מצבר לרכב בצורה נכונה ומה צריך לדעת? לחצו כאן

כתיבת תגובה

תפריט נגישות