ההבדל בין השיטות השונות למתיחת בטן ומתיחת פנים

מה השיטה למתיחת בטן?

מתיחת בטן מתבצעת, במקרים של הצטברות עור עודף, שומן עיקש ורפיון שרירים בטן. מקרים אלו מתרחשים בעקבות מצבים שונים כגון ירידה מאסיבית במשקל, הריונות, שומן ועור עודף שלא מצליחים להיפטר מהם גם לאחר פעילות גופנית ותכניות תזונה, לאחר ניתוח קיסרי ועוד. במהלך הניתוח מסירים את עודפי העור הקיימים, שואבים את השומן, במידת הצורך מעצבים את הטבור ומחזקים את שרירי הבטן הרפויים. המטרה העיקרית של ניתוח זה היא להשיב לבטן מראה שטוח וחטוב.

מה השיטה למתיחת פנים?

מתיחת פנים היא ניתוח אשר במהלכו מרימים ומותחים חלקים שונים של שכבות עור ושרירי הפנים, בכך יוצרים מראה צעיר ומתוח יותר ללא הקמטים הטבעיים אשר החלו להופיע על העור.
בנוסף, ניתן להוציא במהלך הניתוח גם רקמות שומן עודפות מהפנים, דבר שתורם למראה החיצוני היפה. על מנת לתת מראה צעיר יותר,  ברוב המקרים של מתיחות הפנים, יש שימוש בהליך נוסף בו מתבצעת גם הרמה ועיצוב מחדש של עור הצוואר.

מה ההבדל בין השיטות למתיחת בטן ולמתיחת פנים?

מעבר למיקום השונה בגוף, ניתוח מתיחת בטן מתמקד בעיקר בהסרת עור ושומן עודף שהצטברו באזור הבטן כתוצאה מכך מקטין את היקף הגוף ומשיב לבטן את המראה המוצק, בעוד שבניתוח מתיחת פנים מתצעת אף היא ע"י הסרת עור עודף, אלא גם  מתיחה של שכבות השרירים הפנימיות של הפנים, פעולה אשר גורמת לעור להימתח.

לסיכום

אם נוכל לסכם את ההבדל בכמה מילים, ההבדל העיקרי הוא השיטה בה משתמשים למתיחה של שני האיזורים והמטרות השונות בין שני ניתוחים אלה.

ולכן, אם תהיתם ביניכם לבין עצמכם האם הדרך שבה מותחים את הבטן היא אותה הדרך בה מותחים את הפנים התשובה הפשוטה היא לא.

יש לכם שאלות נוספות? התקשרו למרפאות ד"ר וולף ונשמח לענות בסבלנות על כל אשר על לבכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות