הובלות של עסקים

ענף העסקים והנדל"ן פונה אל התפתחות שהולכת ומתעצמת, אנשי עסקים רבים מתחילים להבין את חשיבות פתיחת הענפים החדשים ואף בחירת משרדים בעלי שכירות זולה. פעמים רבות ערכם של בנייני משרדים עולה ועימם החלטתם של השוכנים בהם אם להשאר בהם ולעמוד בשכירות הגבוהה או לבצע הובלה למקום שמשתלם יותר מבחינה עסקית. השינויים בענף הנדל"ן מביא עימו חברות, משרדים ואנשי עסקים רבים לעשות שינויים משמעותיים במיקום החברה.

ההבדל בין הובלות דירה להובלות של משרדים

נראה כי הובלות עסקים מעט יותר רגישות מאשר הובלות דירה פרטית. הובלות משרדים או עסקים צריכה להתמודד עם מעבר של מסמכים רגישים או אף חסויים, מחשבים רבים, ציוד יקר, ניירות ומוצרי חשמל גדולים. בביצוע הובלות דירה, לרוב אין כמויות גדולות של מחשבים ומוצרי חשמל חשובים, ישנה פחות התעסקות מול סודיות של מסמכים וניירת. כמו כן, בביצוע הובלות של עסקים או משרדים יש להתמודד עם פירוק והתקנה של ציוד ושמירה נכונה עליו בעת הובלתו.

יש לשים לב בעת בחירת חברת הובלות דירה או עסקים, שיהיה ברשותה ביטוח תכולה מתאים וכמובן שתהיה מיומנות ואיכפתיות לגבי הציוד החשוב שיש ברשותכם. כמו כן, חשוב להזכיר כי לחברות גדולות יותר ישנם שירותים שיכולים להתאים למשרדים המעוניינים בהעברה. השירותים הם;

1- שירותי אחסנה – במידה ואתם זקוקים לאחסון הציוד שלכם עד למעבר למשרד החדש ישנם חברות הובלה המאפשרות איחסון מבוטח. חברות כאלו מבטיחות מחסנים גדולים, נגישים, נקיים ומבוטחים. ישנה ההבטחה והאחריות מצידם כי הציוד שלכם מבוטח ושמור אצליהם מכל פגע.

2- שירותי אריזה – במידה ואין עובדי המשרד פנויים לעבודת האריזה לשם ההובלה, ישנן חברות המציעות את השירות הזה. חברות כאלו מגיעות כבר מצויידות באמצעים המיועדים לאריזה ולשמירה על ציוד חשמלי או רגיש מסוגו.

לסיכום

לפני קביעת חברת ההובלה לביצוע פעולת העברה בין משרדים יש לעשות את הבחירה הנכונה. כמובן שתמיד ישנן חברות הובלה קטנות שמציעות את שירותיהן, אך שאלתכם אליהן צריכה להיות מאוד ממוקדת ובהירה. שאלתכם צריכה להיות; האם יש ברשותם את האפשרות להבטיח לכם שמירה על ציוד יקר וביטוח שמכסה את כל אלה. כפי שכבר צויין, הובלות דירה שונה מהעברת תכלית הבית הפרטי, חברות הובלה בקיאות פיתחו שיטות המבטיחות שמירה על ציוד כבד וחומרים מסווגים של משרדים וחברות גדולות. יש לבצע את השיקול הנכון בעת בחירת חברת ההובלה ולבחון את המיומנויות שלהם בקפידה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות