הילד שלכם מתבגר? – טיפים לשידרוג חדרי ילדים

נדמה כי היה זה רק אתמול כשהגעתם עם ילדכם אל יומו הראשון בכיתה א', וכיום אתם כבר נמצאים בעיצומו של תכנון חדר הנוער. הצרכים של ילד מתבגר שונים מצרכיו של ילד בשנותיו הראשונות, וצרכים אלו באים לידי ביטוי גם עם התכנון של חדרו החדש:

 

מדוע חשוב להגדיל את פינת העבודה?

כשתכננתם את חדר הילדים לפני כמה שנים, היה חשוב לכם לדאוג לחדר שיענה על כל הצרכים של ילדכם. פינת העבודה הקטנה ששולבה בחדר הייתה אמורה לענות על צורך של טיפוח תחביב כמו גם פינת פנאי שבה יוכל ילדכם לקרוא ספר, לצייר ולארח חברים. ככל שהילדים גדלים, כך פינת העבודה הופכת משמעותית יותר, חיונית יותר והכרחית יותר. עם קצב גדילתם והתקדמותם במערכת החינוך, הם נדרשים למלא אחר משימות מורכבות יותר לרבות למידה למבחנים והכנת עבודות. על כן, דאגו לשלב פינת עבודה גדולה ומרווחת שתעניק להם נוחות חסרת פשרות לטובת מילוי המשימות השונות.

 

לילה טוב: מעבר ממיטת ילדים למיטה וחצי

כידוע, ההתפתחות של הילדים אינה מושפעת אך ורק מהמזון שהם אוכלים, אלא גם משינת הלילה שלהם. על מנת להבטיח כי גם הילדים המתבגרים שלכם ישנו טוב, עליכם לדאוג להם למיטה נוחה ובעיקר כזו ההולמת את גודלם. תחילה הייתה זו מיטת התינוק, בהמשך מיטת הילדים ששירתה את ילדכם לכמה שנים טובות, וכעת הגיע תורה של המיטה הבאה: מיטה וחצי. מיטה בגודל וחצי מתאימה לילדים מתבגרים והיא המון פעמים מלווה אותם אל תוך חייהם הבוגרים, כאשר לאחריה מגיעה רק המיטה הזוגית.

 

לא רק פריטי הלבוש גדלים, אלא גם התשוקה לאופנה

ארון בגדים קטן בגודלו התאים בעת שהילדים שלכם היו קטנים ופריטי הלבוש היו גם הם קטנים מאד, וגם לא היו רבים. ככל שהילדים מתבגרים, ובעיקר בעת שהבנות מתבגרות, התשוקה לאופנה הולכת והופכת נוכחת יותר – מה שמביא לכך שאתם רוכשים עבורם בגדים חדשות לבקרים. כמו כן, חשוב לזכור כי גם הפריטים הופכים גדולים יותר, כך שהם תופסים יותר מקום בארון. על כן, דאגו לשלב בחדרו של ילדכם המתבגר ארון גדול יותר עם פתרונות אחסון מגוונים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות