היתרונות של מערכות ישיבה פינתיות

היתרונות של מערכות ישיבה פינתיות

מערכות ישיבה חוסכות מקום ומתאימות לסגנונות עיצוב שונים של הסלון. עם זאת, כדאי להביא בחשבון בעיקר את היתרונות של מערכות פינתיות ולבחור אותן לפי שיקולי עלות מול תועלת. הנה המדריך המלא

מערכת ישיבה כוללת בדרך כלל סלון מודולארי עם חלקים שונים. במערכת ישיבה יכולות להיות כורסאות פינתיות, אמצעיות, ספה ושולחן. בניגוד לרהיטים שנמכרים בנפרד, מערכת ישיבה מיוצרת מאותם חומרי גלם ולכן היא מבטיחה מראה אחד. בנוסף, היום כבר ניתן למצוא סוגים רבים של מערכות ישיבה ולזהות את היתרונות שלהן ביחס לרהיטי סלון אחרים.

אלו המאפיינים הבולטים של מערכות ישיבה פינתיות:

א. חיסכון במקום – מערכת פינתית חוסכת במקום כי היא מנצלת היטב את החלל הפנוי. אפשר להצמיד את המערכת לפינה הקיימת, או לבנות עבורה נישה ייעודית בסלון. זו מערכת ישיבה קלאסית לדירות קטנות וגדולות והיא מתכתבת עם סגנון עיצוב מודרני, כפרי ומסורתי. החיסכון במקום הופך את השימוש במערכת הישיבה לנוח וזמין בשגרה ובאירועים חברתיים.

ב. עלות – משתלם יותר לרכוש מערכת ישיבה שכוללת את כל הרהיטים הנדרשים עבור הסלון, מאשר לקנות אותם אחד אחד בנפרד. הסיבה לכך היא שבתוך מערכת הישיבה כבר מגולם המחיר האטרקטיבי עבור הלקוח. בנוסף, כל אחד יכול להגדיר את מסגרת התקציב שמתאימה לו לוודא שמערכת הישיבה נותנת מענה על הדרישות.

ג. ריהוט פנים או חוץ – עד לפני מספר שנים ניתן היה להשיג את מערכות הישיבה לחלל הפנים בלבד. הן היו מיוצרות מחומרי גלם רגישים לשמש ולפגעי מזג אוויר, אך כיום יש מגוון רחב של מערכות לגינה, לחצר, למרפסת ואפילו לגג. המאפיין המשותף למערכות ישיבה שמתאימות לחלל החוץ הוא עמידות וניתן לרכוש אותן בכל המידות.

כך תבחרו מערכות ישיבה

מי שרוצה לנצל את היתרונות של מערכות ישיבה פינתיות צריך לדעת איך לבחור אותן. ראשית, תמיד כדאי להשוות בין רהיטים לפי היצרן. רצוי לתת עדיפות ליצרנים גדולים, מוכרים, אמינים וותיקים וליהנות מתקופת אחריות ארוכה. למרות שיצרנים כאלה בדרך כלל גם גובים מחירים יקרים יותר על הרהיטים ועל מערכות הישיבה, זו השקעה משתלמת לטווח הארוך.

כמו כן, את רוב מערכות הישיבה קונים בשיפוץ דירה או לפני מעבר לבית חדש, ולכן כדאי להתייעץ עם מעצב פנים ואנשי מקצוע לגבי הבדלים בדגמים. כך אפשר להכיר את הדגמים החדשים ואולי ליהנות מהטבות והנחות על דגמים קודמים.

שנית, אפשר להגיע לחנויות ואולמות התצוגה כדי לראות מקרוב את הדגמים הקיימים של מערכות ישיבה פינתיות. מומלץ לבוא עם מידות מוכנות ולקחת בחשבון שמערכת הישיבה חייבת להתאים למבנה של חלל הפנים. בניגוד לרהיטים אחרים שמפוזרים באופן מודולארי יותר, הפריטים השונים של מערכת הישיבה אמורים להיות צמודים אחד לשנים ולכן אין הרבה מקום לגמישות.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות