הכל אודות פילינג לייזר

הרצון שלנו להישאר צעירים לנצח גורם לנו לנסות שלל טיפולים, קרמים, תכשירים חדשים וטיפולים טבעיים על מנת לשמר את המראה הנפלא שלנו ולדלג איתו מעשור לעשור מבלי שנראה כל שינוי ויזואלי ניכר. כיום ישנם עשרות טיפולים אשר מאפשרים שימור ושיפור המראה שלנו תוך שחלקם מומלצים ויעילים יותר וחלקם פחות. אם ישנו שחקן בזירה אשר מוכיח יעילותו בכל פעם מחדש וזוכה לאהדת קהל היעד הוא טיפולי הפילינג לייזר. בטיפול שכזה מקלפים את תאי העור המתים וכך נותנים לשכבות חדשות לצוף ולהעניק מראה זוהר, בריא וצעיר – בדיוק כפי שחלמנו תמיד.

פילינג לייזר לטיפול בקמטים

במה הטיפול הייחודי יכול לסייע?

הפנים שלנו הן תעודת הזהות שלנו ונדמה שלאן שלא נלך ובאילו אנשים נפגוש, הרי שהרושם הראשוני אודותינו מתקבל על סמך החזות שלנו. טיפול פילינג לייזר הוא טיפול אשר מאפשר לפנים שלנו להראות מזמינות יותר, אסתטיות יותר ומוארות יותר. נשים רבות מטשטשות בעזרת איפור רב את שאריות פצעי האקנה עוד מגיל ההתבגרות, אך בעזרת הטיפול הייחודי אפשר להעלים זאת ולהעניק לעור הפנים מראה חדש וחיוני. הטיפול מסייע בהפחתת צלקות, להפחית את מראה הקמטים סביב העיניים והפה, לטפל בקמטים שנוצרו בעקבות נזקי השמש, התורשה והגיל ובעיקר להחיות מחדש את מראה עור הפנים שלו.

 

כמו בכל טיפול, חשוב לערוך בדיקות מקדימות על ידי מטפל מוסמך בו יאותר סוג העור ויערך אבחון מעמיק של העור. טיפול הלייזר נשמע כמו אקט פולשני, כואב ולא נעים, אך תופתעו לגלות כי מדובר בטיפול מהיר ויעיל שבפעולתו הקצרה גורם להתחדשות העור ולנראות נפלאה שבהמון מקרים עולה על המצופה. הטיפול למעשה משיל פגמים שנצברו במשך שנים רבות ומשאיר על הפנים רק את הנראות החיונית והזוהרת. פילינג לייזר הינו טיפול שיערך במידה ועור הפנים אכן מתאים לסוג טיפול שכזה ובמידת הצורך המטפל יחזור על הפעולה עד כשלוש פעמים בסך הכל, כאשר בין טיפול לטיפול יפריד חודש.

 

איך זה מתבצע?

על מנת לאפשר נוחות מלאה למטופל, תבוצע הרדמה חלקית (אלחוש) באיזור בו בחרנו לטפל. על מנת להגיע אל העור בצורה יעילה, יבוצע טרם טיפול הלייזר טיפול פנים מעמיק שתפקידו להיפטר מכל שכבה שעל העור כדוגמת איפור או שומן שנמצאים על העור על מנת לייעל את התוצאות. אורכו של טיפול הוא לערך כ-45 דקות וברוב המקרים לאחר כשבועיים כבר ניתן להבחין בתוצאות המרשימות ואפשר לצאת אל העולם עם המראה המחודש שלנו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות