המלצות לבחירת אולם אירועים בתל אביב

הגיע השלב שבו אתה מתחילים לתכנן ולהפיק אירוע משפחתי. כולנו מכירים את הנשימה העמוקה שלוקחים טיפה לפני, נשימה שמבטאת תחושה של תסכול וחוסר סבלנות לקראת המשימה הלא פשוטה. האם זה באמת לא כל כך פשוט? האם יש באמת סיבה להתייאש עוד לפני שמתחילים? לא ממש. בעידן של היום הפקה של אירוע פרטי היא משימה די קלה, והיא יכולה גם להיות מהנה, במיוחד כאשר מדובר בהפקת אירוע בערים מרכזיות כמו תל אביב.

הנגישות למידע הפכה קלה ויעילה מאוד בשנים האחרונות, תודות לחיפושים המהירים ברשת שמאפשרים לנו להגיע בקלות לעשרות נותני שירות שונים, וכך גם מתאפשרת לנו היכולת לבחור מתוך ההיצע הקיים את מי שהכי מתאים לצרכים שלנו. כתוצאה מכך התחרות בקרב אולמות האירועים גדלה, ומי שמרוויח זה ללא ספק – אתם, הצרכנים.

כולם נלחמים כדי שתגיעו אליהם ותבחרו בהם כאופציה המועדפת בעבור אולם אירועים בתל אביב, או בכל עיר אחרת שבה אתם מבקשים לערוך את האירוע. תל אביב היא רק דוגמא לתופעה שהולכת ומתרחבת בכל ערי הארץ, ובעיקר בערים המרכזיות שבהם ישנם נותני שירות רבים שנלחמים על האפשרות שאתם תהפכו להיות הלקוח הבא שלהם. עולם האירועים מבטא את השינוי שהעולם עובר בצורה מאוד ברורה, כאשר כל אולם אירועים בתל אביב מציע לקהל לקוחותיו שירות כולל ומקיף להפקת האירוע כולו, באותו המחיר שפעם הייתם מקבלים אך ורק את אולם האירועים ואת התפריט שסגרתם לאירוע.

בעבר הייתם נדרשים לשלם תוספת מחיר בעבור צוות המלצרים, הברמנים, אלכוהול תוצרת חוץ בבר המשקאות, הגברה, תאורה, ומנהל אירוע שאחראי על ההפקה בערב האירוע עצמו. כיום התמונה שונה בתכלית! כיום כל אולם אירועים בתל אביב יציע ללקוחותיו, כבר בשלב המכירה, שירות מקיף להפקת האירוע כולו – והעיקר שתבחרו בו כאופציה המועדפת עליכם בעבור אולם אירועים לאירוע שלכם.

המלצה שכדאי לקחת בחשבון כאשר נפגשים אם אולמות אירועים בתל אביב, לפני שסוגרים ומשלמים מקדמה בעבור האירוע – שלב המכירות זהו השלב שבו אתם יכולים להוציא מאולם האירועים את כל ההטבות שהוא ישמח לתת לכם כדי שתסגרו איתו ולא עם אולמות אירועים אחרים. ברגע שסגרתם ושילמתם מקדמה, או במידה ובעל האולם מרגיש שאתם הולכים לסגור איתו, הוא יכול להרשות לעצמו להתמקח ולצמצם את מגוון השירותים הנלווים שהוא יכול להציע ככלולים במחיר. בשלב המכירה כדאי ומומלץ לנסות להוציא כמה שיותר שדרוגים לאירוע, וכמובן שכדאי ומומלץ שהכל יהיה מגובה במסמך כתוב כדי שלא יוכלו להתכחש לדברים שהובטחו! וודאו שהכל כתוב על מסמך הצעת המחיר שאתם מקבלים מאולם האירועים.

שלבים מומלצים לסגירת אירוע בצורה חכמה

כאשר אתם מחפשים אולם אירועים בתל אביב או בכל עיר מרכזית אחרת, שבה ניתן למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים מתחרים, עליכם לפעול לפי הסדר הבא:

שלב ראשון – בחרו חמש אופציות מועדפות עליכם מתוך מגוון אולמות האירועים בתל אביב או באזור שבו אתם רוצים לקיים את האירוע, בחירה זו יכולה להסתמך על פי מידע ותמונות שנמצא באתר האינטרנט של אולם האירועים.

שלב שני – בקשו הצעת מחיר מכל אחד מאולמות האירועים שבחרתם, וודאו שהנתונים שציינת לבקשת המחיר בכל אחד מאולמות האירועים הנ"ל זהים. מן הסתם, אירוע שכולל עד 100 איש יעלה מחיר שונה מאירוע שכולל עד 150 איש, לכן על מנת שתוכלו להשוות בצורה נכונה את הצעות המחיר חובה לוודא שהנתונים שעל פיהם יצאה הצעת המחיר, זהים בכל המקרים.

שלב שלישי – קחו דף ועט והתחילו לכתוב רשימה שכוללת את כל הדברים שמוצעים לכם מכל אולמות האירועים. הרשימה הזו תכלול את כל מה שהוצע לכם, מכל אולמות האירועים, יחד. לאחר שגיבשתם את הרשימה הנ"ל, תתחילו לעבור על כל הצעת מחיר בנפרד ותסמנו לעצמכם מה לא כלול באותה הצעת מחיר, שכן כלול בהצעה אחרת. רשימה זו אמורה להוות בפניכם כקו מנחה לכל השדרוגים שאתם יכולים לבקש מאולם האירועים הנבחר בשלב הסגירה.

שלב רביעי – קבעו פגישה עם שני אולמות אירועים בתל אביב, כמובן שאת הפגישה תקבעו עם אולמות האירועים שהכי נראים לכם מתוך החמש אולמות שמהם קיבלתם הצעת מחיר.

שלב חמישי – לפגישה תגיעו כשאתם נראים "לא מעוניינים", ותציגו בפני איש המכירות באולם האירועים תמונת מצב שמשדרת שכבר יש לכם אופציה מועדפת באולם השני, ואתם רק רוצים לבדוק ולבחון לפני שאתם סוגרים איתו. איש מכירות מיד יבין שהוא חייב להציע כל מה שביכולתו כדי שתשנו את דעתכם ותסגרו את האירוע אצלו באולם. במידה ומה שאתם מחפשים זה מקום לאירועים קטנים, דעו שהתחרות רבה ומגוונת ויש לכם אפשרות גדולה יותר להתמקח ולקבל שדרוגים והטבות לאירוע. אולמות גדולים בדרך כלל יודעים שבימי הקיץ הם יהיו סגורים בכל התאריכים, בגלל ריבוי החתונות, ולכן הם יהיו קצת פחות גמישים, למרות שעם משא ומתן נכון אפשר להוציא גם מהם עסקה טובה לסגירת אירוע.

שלב שישי – קחו את כל הנתונים איתכם הביתה, ובשום פנים ואופן אל תקבלו החלטות פזיזות במהלך הפגישה עם איש המכירות! גם אם אתם בטוחים ב 100% שזה המקום שתבחרו, אל תראו את זה לאיש המכירות! נציג מכירות מיומן יודע שיש היצע גדול ושחיפוש אחרי אולם אירועים בתל אביב הפך קל מאוד בעידן של היום, לכן יכול מאוד להיות שתקבלו הצעות והנחות מפתיעות ממש לפני שהפגישה נגמרת ואתם מתכוונים ללכת לדרככם, כמו גם שבמקרים רבים כיומיים לאחר הפגישה תקבלו טלפון מאיש המכירות של האולם ובשיחה הוא יציע הטבות אחרונות לסגירה.

במידה ותפעלו על פי השלבים הנ"ל, תוכלו לוודא שאתם מקבלים את הדיל הטוב ביותר שניתן להישג בעבור אולם אירועים בתל אביב או בכל עיר מרכזית אחרת שבה ישנם אולמות אירועים רבים שנלחמים על כל לקוח ועל כל אירוע פוטנציאלי. פעלו בשיקול דעת ובנחת רוח ותוכלו לסגור דיל משתלם מאוד בעבור האירוע שלכם! והכי חשוב – שיהיה המון מזל טוב והרבה שמחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות