המעלות של סוגי שיש

המעלות של סוגי שיש – 

  • שיש נאוליט – סביר להניח, כי לא שמעתם עליו, לפי שיצאתם לחיפוש השיש עבור המטבח שלכם, ייתכן שתגיעו למסקנה כי הוא הבחירה המושלמת עבורכם. עסקינן הודות שיש מאוד עכשווי, בעל מעלות רבים, אשר יוצרים סינרגיה מוצלחת בין שיש מאבן קיסר לבין שיש גרניט. המעלה המובילה שלו היה השרידות שלו כאשר עסקינו באחד החומרים הכי קשים בתחום. שיש זה עמיד בפני שריטות ואך לטמפרטורה, כה שבאפשרותכם לשים על גביו מה שתחשק הנפש שלכם. הדקורציה של שיש נאוליט הינה חיננית ביותר והן היא הולמת עבור כל מטבח, כאשר ניתן לייצר מנעד עצום של טקסטורות, כאשר אף האחריות השלמה מסייעת עבור הביטחון שלכם. המגרעת של שיש נאוליט באה לידי ביטוי בעלות הגבוהה למדי שלו.
  • שיש גרניט – בטוב טעם, אבל בעל עלות גבוהה למדי – קיימים לקוחות אשר הולכים לאיבוד בהבדל בין שיש אבן קיסר לבין שיש גרניט, אבל בעצם עסקינן בשני סוגי שיש הנבדלים בהחלט האחד למן השני. שיש גרניט מהווה אחת מן האבנים הכי איתנות אשר קיימות בטבע, בשל כך הינו שריד ביותר, דבר אשר ניתן להבחין רק מטאץ' פשוט בו. אף פה עסקינן הודות אחד הסגנונות המרהיבים ביותר אשר קיימים, כאשר שיש אבן גרניט עשוי לבוא במנעד עצום של סטייל וכן של גוונים. ניתן לאתר את השיש האופטימלי, אשר יהלום את הדירה שלכם כאשר אף השרידות שלו מאבחנת אותו מבין שאר סגנונות של שיש אשר יש בנמצא. עסקינן הודות שיש מאוד שריד אף לטמפרטורה רבה ואף לשריטות, כה שניתן לשים על גביו מחבת או סיר חם. הינו בא באחריות ולנקות הינו זה קל מאוד.

שיש לאמבטיה – 

המעלה הבולטת של שימוש של שיש לאמבטיה בסגנון של אבן שיש טבעית, כמו למשל – שיש אבן קיסר, באמבטיה הינה חוסר כמעט לחלוטין של סאון בחדר האמבטיה. לצד מעלה זו, הינו בעל מגרעת, בשל כך כי הינו רגיש לחומצה, אסור לעשות שימוש במוצר תוקפני מדי אשר מורכב מן חומצה, מפאת הסיבה שחומציות בחומר תוקפני עשויה להסב נזק למראה שלו וכן לייצר בו כתמים. בשיש זה נדרשת אחזקה כהלכה. 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות