הסיבה שבגללה כדאי לכם להתחתן בערב

במקביל לחיפוש שלכם אחר גני אירועים במרכז לקראת אירוע החתונה שלכם, אתם נמצאים גם בחיפוש תמידי אחר פורמט האירוע המתאים לכם ביותר. בעוד ישנם זוגות שברור להם כשמש אם הם יחגגו בצהריים או בערב, ישנם הזוגות שמשאירים את כל האפשרויות פתוחות. לכל פורמט של אירוע יש את היתרונות שלו, אך כאשר בודקים זאת לעומק, מגלים כי דווקא האירועים הנערכים בערב מגלמים בתוכם יתרונות רבים יותר. אז מדוע גם לכם כדאי לחגוג בשעות הערב?

 

יום האירוע שלכם: יום ארוך מאד:

 

הסיבה הראשונה והעיקרית בגללה כדאי לכם לחגוג בערב היא בעיקר לוגיסטית. הפקת האירוע שלכם נפרסת על פני כמה חודשים, כאשר שיא ההפקה יגיע ביום האירוע עצמו. בעוד האורחים שלכם יתארגנו לקראת האירוע כשעה לפני הגעתם, לכם דווקא מצפה יום לא קצר בכלל: איפור, שיער וצילומים. השעה בה תתחתנו תשפיע בצורה ישירה על השעה בה תתעוררו בבוקר, וכאן מסתבר ישנו יתרון משמעותי מאד לאירועים הנערכים בערב. זיכרו כי למרות שמוזמנים אל האירוע מאות אורחים, חשוב יותר מכל שאתם תיהנו באירוע של חייכם כך שחשוב שתהיו בו בשיא שלכם.

 

מתחתנים בערב ומתחילים להתארגן בבוקר:

 

בעת שאתם מתחתנים באירוע ערב עם אחד מתוך גני אירועים במרכז, יש לכם את כל היום להתארגן ולהגיע בשיא שלכם אל אירוע האהבה שלכם. בעת שאתם מתחתנים בצהריים, עליכם להתחיל את הארגונים לקראת  האירוע בשעות הבוקר המוקדמות – לעתים גם בארבע בבוקר, מה שעתיד להביא אתכם מעט עייפים לאירוע של עצמכם.

 

מתחתנים בבוקר ומתחילים להתארגן בלילה:

 

אירועי הצהריים מגלמים בתוכם קסם אחר: אירוע עם תאורה טבעית, אווירת קוקטייל ואורחים המגיעים בלבוש קליל יותר. למרות שאירועי הצהריים הינם הבחירה של לא מעט זוגות, חשוב לציין את החיסרון המשמעותי ביותר של אירועים אלו: עליכם להתעורר בשעת בוקר מוקדמת מאד על מנת להתחיל להתארגן. מדובר על שעה קריטית בעיקר עבור הכלות שמתחילות את השיער והאיפור בשעה חמש בבוקר, לאחר מכן הן עולות על שמלת הכלה ומיד אחר כך מגיעות כבר לסט הצילומים. המטרה? להיות בשעה 11.00 במתחם האירועים. אז מתי אתם תרצו להתחתן?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות