הפלגות נופש מברצלונה לאיים הקנריים

ברצלונה היא אחד היעדים האהובים מאוד עלינו הישראלים – האדריכלות המרתקת (ובפרט הבניינים שעיצב גאודי), האוכל המשובח, האנרגיות הכל כך חיוביות וגם קבוצת הכדורגל הפופולרית מושכים לבירת קטלוניה שבחלק הצפון מזרחי של ספרד המוני ישראלים לאורך כל השנה.

אבל ברצלונה היא גם נקודת מוצא מצוינת להפלגות נופש. ישנם מספר מסלולי הפלגה אפשריים מהעיר היפה, ואחד המעניינים והמתגמלים שבהם הוא אל האיים הקנריים.

האיים הקנריים – שלמות מעוררת התפעלות

האיים הקנריים נמצאים באוקיינוס האטלנטי, כך שלמעשה הפלגות נופש מברצלונה שזהו יעדן יוצאות מהים התיכון, דרך מצר גיברלטר כמובן, ושטות מערבה אל אותו ארכיפלג הסמוך לחופיה הדרום מערביים של מרוקו (אגב, בחלק מהמקרים הפלגת נופש מברצלונה כולל גם יום במרוקו, ובפרט בקזבלנקה היפה על העיר העתיקה המעניינת שבה, הטיילת המודרנית ובאופן כללי מגוון הריחות, הצבעים והקולות שמרכיבים פסיפס ססגוני וחם).

האי הגדול ביותר והמוכר ביותר מבין האיים הקנריים הוא טנריף, ובסמוך לו נמצאים גם לה פלמה, לה גומרה, אל איירו, גראן קנריה, פוארטוונטורה, לנסרוטה ועוד איים קטנים במיוחד.

בהתאם למיקומם של האיים הקנריים, סמוך לחופי אפריקה, הם שטופי שמש ברוב ימות השנה ומזג האוויר בהם נוח באופן כללי, כך שכל מי שמגיע אליהם במסגרת הפלגות נופש מברצלונה יכול ליהנות מהמגוון הרחב של האטרקציות שיש בהם מבלי לחשוש מגשם או קור.

בין השאר מציעים האיים היפים נופים געשיים, דיונות חול מרהיבות עין, יערות עבותים וכמובן עיירות חוף תוססות שמפזרות שמחת חיים עמוקה במיוחד.

מה עוד כוללות הפלגות נופש מברצלונה לטנריף?

הפלגות נופש מברצלונה לטנריף, ולאיים קנריים נוספים, כוללות כאמור תחילה שייט בים התיכון שבמהלכו עוגנת הספינה המהודרת בוולנסיה – עוד עיר בספרד שבהחלט כדאי להכיר, ובעיקר בזכות השילוב המלבב בין חדש לישן. אופציה נוספת של בילוי בספרד במהלך ההפלגה היא מאלגה שבחבל אנדלוסיה רב היופי ובעל ההיסטוריה המרתקת והתרבות המרגשת.

עוד במסגרת הפלגת נופש מברצלונה ניתן לעגון גם במדיירה, אי שמפורסם בעיקר בזכות היין המשובח כל כך שמופק בו. מדיירה שייכת לפורטוגל, וגם באי זה מגוון רחב של נופים ובעיקר צמחיה טרופית מרהיבת עין.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות