הפרעה דו קוטבית – טיפול לטווח ארוך, שמשנה חיים

החיים לצד הפרעות דו קוטביות הם אתגר שאי אפשר להתייחס אליו בקלות ראש. על אחת כמה וכמה אם אתם מתמודדים עם בן משפחה שלא מצליח לייצר איזו באורח החיים שלו ומתקשה מאוד בניהול המחלה. הפרעה דו קוטבית עשויה לפגוע בצורה מאוד קשה באורח החיים של החולה ושל המשפחה הקרובה אליו, ולכן אי אפשר לוותר על טיפול מציל חיים או על טיפול מלווה חיים בדרך ליצירת סביבה תומכת לחולה. גם אם אתם לא יודעים כל כך כיצד אפשר לנהל את תהליך הטיפול, חשוב לפנות לעזרתם של מומחים בתחום בעלי ניסיון וידע בעולם ההפרעות הרגשיות, אשר יכולים לעזור לכם למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

אם אי אפשר לנצח, אפשר לייצב – טיפול לחולי הפרעה דו קוטבית 

הטיפול אותו ניתן  להעניק לאנשים אשר מתמודדים עם הפרעה דו קוטבית, בדרך כלל מבוסס על שלושה אלמנטים מרכזיים:

  1. טיפול ליצירת שגרה יציבה לחולההמטרה הראשונה שאתם מעוניינים להשלים, בדרך לעבודה עם חולים היא כמעט תמיד יצירת שגרה. השגרה מגינה על המטופלים ומאפשרת לכם לשמור על הבריאות הנפשית של החולה יציבה יותר.
  2. אורח חיים בריא בליווי מטפלים מוסמכיםהייחודיות של טיפול בהפרעה דו קוטבית, הוא האפשרות לקבל טיפול של מומחים בתחום רפואת הנפש ובריאות הנפש, אשר יכולים להציע לכם מגוון רחב של טיפולים ושירותים איכותיים במיוחד. הכל כמובן בהתאם לחולה שלכם.
  3. נכונות לקחת החלטות קשות ברגעים קריטייםבמידת הצורך, עם החולה שלכם נמצא בסיטואציה רפואית מסכנת חיים,  אין ברירה אלא לקבל טיפול רפואי ולהיעזר היכולות המקצועיות של הצוות הרפואי כדי להרגיע את המטופל.

הבחירה הבריאה ביותר לבן המשפחה שלכם

הדאגה שלכם לבן משפחה חולה, היא חלק חשוב משגרת החיים של כל בני הבית שלכם ואתם לא רוצים לזלזל או להמעיט בחשיבות של היציבות הרגשית והנפשית. כאשר מדובר על חולים המתמודדים עם הפרעה דו-קוטבית, כל החלטה שלכם יכולה להשפיע במהירות על שגרת החיים של החולה ואפילו לשנות משמעותית את האופן שבו הוא תופס את האירועים סביבו.

תפריט נגישות