הצעות נישואין באינטרנט – כל הרעיונות!

כיום ניתן לרכוש טבעות אירוסין זהב צהוב באינטרנט, ואם לא די בכך גם ניתן להציע את הצעת הנישואין על גבי הרשת המקוונת. חלק נכבד מהתקשורת כיום מבוסס על שיח וירטואלי, וניתן לקחת את השיח הזה צעד אחד קדימה גם עם הצעת הנישואין. מה דעתכם על הצעה המתבצעת על גבי הפייסבוק או האינסטגרם?

 

רוכשים שטח פרסום באתר חדשות מפורסם

הדרך הייחודית והמרגשת ביותר היא ללא ספק לרכוש שטח פרסום בפורטל מוכר שכולם גולשים בו, וגם בת הזוג שלך. בדרך אל מקום העבודה או בשעות הערב בעת שהיא תגלוש באתר המדובר להתעדכן בחדשות היום, היא תגלה הודעה פרסומית הפונה אליה: התינשאי לי? תהיה בטוח שאת ההצעה הזו היא לא תשכח לעולם וסיפור ההצעה שלכם ירגש ויפתיע רבים.

 

סטטוס בפייסבוק שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליו

דרך נוספת היא כמובן באמצעות הפייסבוק. לא משנה כמה סטטוסים אתה מעדכן וכמה לייקים אתה מקבל – סטטוס ההצעה שלך יגרוף כמות בלתי נתפסת של לייקים, תגובות ובעיקר יגרום לכך שתהפכו לזוג מאורס. אל הסטטוס המרגש תוכל לצרף גם תמונה של טבעות אירוסין זהב צהוב שירמזו על הטבעת שהיא עומדת לקבל ממך.

 

פוסט מיוחד בבלוג האישי שלך

לא מעטים אלו המתחזקים כיום בלוגים ברשת המקוונת, מעין יומן שבו הם מתעדים אירועים משמעותיים בחייהם ואת אורח החיים הכללי שלהם. בת הזוג היקרה שלך עוקבת אחרי הבלוג? בפעם הבאה שהיא תיכנס לקרוא את הפוסט החדש שלך, היא תגלה הפתעה שהיא לא ציפתה לה: פוסט שבו אתה מתאר עד כמה אתה אוהב ועד כמה אתה מרגיש כי הגיע הרגע שלכם.

 

כשתמונה תמימה באינסטגרם מעבירה מסר חשוב מאד

הרשת החברתית החזקה ביותר כיום היא ללא ספק האינסטגרם. כשחיפשת טבעות אירוסין זהב צהוב, חיפשת לא מעט תיוגים של טבעות אלו על מנת להתרשם מדגמים שונים. כעת, תוכל אתה להיות זה שמעלה תמונה לחשבון הפרטי שלך – תמונה של טבעת או וידאו שלך מבקש את ידה של האחת שלך.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות