הצעת נישואין בצימר

בשנים האחרונות כל הנושא של אירוסין והצעת נישואין חזר אל המסורת. עד לפני 10 שנים היה מקובל רק במגזר הדתי והחרדי כל הנושא של אירוסין והנה עכשיו מצאו גם החילונים כי יש דבר יפה ומיוחד בכל הנושא של האירוסין, ויש אין סוף יצירתיות סביב האירוסין הללו שמשמעם בעצם: הצעת נישואין.

יש שמזמינים מקום בבית קפה, ופתאום באמצע המסעדה שולפים את הקופסה עם הטבעת. יש שמפתיעים ומניחים לה את הקופסה באמצע הסלט… ויש שמקרבים אותה אל החלון מול הנוף הקסום ואז כורעים ברך. כל גבר מנסה לעשות את זה כמה שיותר יפה, כמה שיותר רומנטי וכמה שיותר מפתיע.

צימרים להצעות נישואין

בעליו של צימרים בצפון מספר לנו על כמה מקרים יפים של הצעות נישואין מיוחדות בתחומי הצימרים שלו.

הוא מספר כי למשל על בחור שהגיע ביום חמישי לבד וביקש מהם לעזור לו להזמין סוס לחצר הצימר. הוא שיתף אותם ואמר להם כי בת זוגו צריכה להגיע למחרת ומה שהיא רוצה זה לצאת לרכב והוא רוצה שכאשר היא תאחז במושכות של הסוס היא תקבל את הטבעת, זה מה שהוא רוצה.

בעלי הצימר יצר קשר עם חוות סוסים באזור וכבר למחרת מוקדם בבוקר התייצב במקום נציג מהחווה עם סוס חום יפהפה.

אחרי איזה שעתיים הגיעה הבחורה. הם אכלו ארוחת בוקר והתכוונו לצאת לרכב.

היא עלתה על הסוס  וכאשר אחזה במושכות שמה לב לסרט הקשור שממנו השתלשלה הטבעת ומה היא עשתה.. מרוב שמחה נתנה כזאת דהירה…

 

צימרים וכורעים ברך…

הרבה גברים מארגנים במהלך השהות שלהם בצימר את הצעת הנישואין ומשתפים בזה את בעל הצימר.

היה בחור אחד שסיפר לחברה שלו סיפור שהוא בחו"ל ושכנע את החברה הכי טובה שלה להזמין אותה לצימר.

הן הגיעו לצימר ביום שישי בצהריים ובילו יחד עד הערב. בערב הן תכננו ללכת לעשות עיסוי רפואי.

החברה נכנסה איתה לחדר העיסוי, וכאשר שתיהן נשכבו על מיטות הטיפולים, זחלה החברה שלה בשקט החוצה ובמקומה נשכב, מי אם אל החבר של החברה.

הוא נשכב על המיטה ליד, המטפל יצא החוצה, ואז הוא הושיט יד לעבר היד של זוגתו. זו התחלחלה כי היא חשבה שזה היד של החברה שלה ומה היא בדיוק עושה בתוך היד שלה, ואז היא פקחה את העיניים וזיהתה את היד, היא פלטה כזו צרחה ששמעו אותה בכל הצימר.

ואז עם חלוק המגבת הלבן של הצימר, כרע הבחור ברך, שלף את הקופסה מהכיס והציע לה נישואין.

הכניסו את הצימרים בסוד העניינים

הרבה גברים שרוצים להציע נישואין בצימר, מכניסים את בעלי הצימר בסוד העניינים וזה משתף איתם פעולה, מגיש להם מגש עם הטבעת והשמפניה, שולח את הטבעת עם שליח שאומר להם שזה הגיע עבורם וכו' וכו'. אין סוף רעיונות כי לאהבה אין סוף…

כתיבת תגובה

תפריט נגישות