השכרת משרדים במרכז למה עדיף?

לא מעט עסקים זקוקים למשרד בו ירוכזו כלל השירותים, אך השאלה היא האם אכן כדאי לשכור משרד במרכז, ועל כן ריכזנו עבורכם את כלל הסיבות אשר עומדות מאחורי ההחלטה של מיטב המשרדים אשר בחרו בעיר ללא הפסקה.

עורק ראשי

ראשית נציין שהמרכז מהווה עורק ראשי בו מתרכזים שלל עסקאות מובילות ולכן יש השפעה ישירה הן על מצב המשק המקומי והן על היחסיים הבינלאומיים עם שורת חברות זרות. כמו כן, לא פעם מספיק רק לציין שהעסק יושב במרכז ובעיר ת"א בפרט על מנת שהלקוח יבין שמדובר בעסק משגשג, איכותי ושיודע את העבודה, ולו כי מיקום מרכזי מצביע על מיקום מרכזי גם בעולם העסקי.

נוחות משתלמת

משרדים להשכרה ניתן למצאו כיום בכל מקום בארץ אך קרש הקפיצה טמון לצד הסטטוס היוקרתי שטמון בעסק שממוקם במרכזי הערים, גם נציין שמבחינה פרקטית מדובר ביתרון חשוב, ולו כי מדובר במקום שמציעה נגישות ברמה הגבוהה ביותר, ולו בזכות צירי התנועה הראשיים שעוברים בה ומבחר התחבורה הציבורית שמקלה את ההגעה (מבלי שיתעורר הצורך המטריד לחפש חנייה), ולו בזכות הרכבות ובקרוב גם בזכות הרכבת הקלה. אי לכך, גם העובדים נהנים מתנאי הגעה יותר נוחים וגם הלקוחות צרכים פחות זמן לפנות עבור תיאום פגישה.

היצע עובדים יותר טובים

כיוון שמדובר בעיר מרכזית בה הכול קורה ומתנהל, הרבה יותר קל למצוא בה עובדים איכותיים, וזאת כי בעלי ההכשרות המגוונים יודעים שאם הם מבקשים להתקבל לעבודה טובה ומכניסה, עליהם להתמקד במשרדים במרכז, ואכן עסקים רבים בעיר ת"א מעידים שהם מחזיקים במיטב העובדים – וזוהי עובדה שמוכיחה את עצמה במגוון מישורים.

מיתוג

מבחינת מיתוג ושמירת קשרים עם לקוחות, הרי שאין כמו להקים משרד בתל אביב, ולו כי כל שלט חוצות זוכה להרבה יותר צפיות. אי לכך, אם גם אתם מבקשים להשקיע בעסק ולראות תוצאות, אם גם אתם מבקשים למתג את העסק כאיכותי ויוקרתי עוד לפני שהתחלתם להשקיע בשיווק ואם גם אתם מבקשים להתנהל היכן שהכול קורה ומיטב אנשי המקצוע נמצאים  בו

כתיבת תגובה

תפריט נגישות