השכרת ציוד לאירועים – סוף מעשה בתכנון תחילה

הכול יסכימו כי אין הכרח ואין סיבה להחזיק מלאי של ציוד לאירועים – רבים מהם חד פעמיים –  שאנחנו עשויים לערוך במקומות שונים, לרבות בחצר ביתנו. הואיל  וציוד לאירועים הוא תחום רחב וכולל, חשוב להגדיר את הצרכים הבסיסיים ולהתמקד בהם, ודאי כאשר התקציב מוגבל.

גורמים שחשוב לשקול אותם ולקחת אותם בחשבון כאשר מתכננים השכרת ציוד לאירועים:

  1. התקציב. הכול נובע ונגזר ממנו. הכול מותנה בו. הכול מוכתב ומושפע ממנו. התקציב, מטבעו, מוגבל. מה שמחייב שימוש זהיר, ענייני ומושכל
  2. יש להבחין בין מה שנדרש לבין מה שרצוי, בין ההכרחי לבין הכדאי.
  3. הגדרה ואפיון מוקדמים – כתנאי הכרחי –  של האירוע: הסוג( עסקי, חברתי, משפחתי) האופי, המיקום הזמן ( בשנה, וביום)  קהל היעד, מספר המשתתפים וגילאיהם (ברור, לדוגמה, כי באירוע שמוזמנים אליו קשישים יידרש ציוד מותאם להם).
  4. באירוע חגיגי המיועד  לילדים השכרת ציוד עשויה לכלול דוכני מזון, מכונת סוקר, בר מתוקים ועוד, שהם חלק בלתי נפרד מהמסיבה והגימיק העיקרי בה, מה שלא כך בהשכרת ציוד לסדנה, לדוגמה, שבה עשויים להידרש אמצעים למצגת, להצגת פרזנטציה ועוד.
  5. חשוב לשקול האם תפאורה לתערוכה או לכנס צריכה להיות קשיחה וקבועה או חד פעמית ולכן זולה ואולי אף מתכלה. כל פריט וכל פרט צריכים להימדד ולהישקל במאזני עלות-תועלת.
  6. אל תקלו ראש בחשיבות העונה בשנה: אירוע שנערך בחורף עשוי לחייב אתכם לדאוג לחימום המתחם שבו הוא נערך בעוד בקיץ- מאווררים אפקטיביים או אף חלל ממוזג.
השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים

כאשר מתכננים השכרת ציוד לאירועים  חשוב ביותר להקפיד על הבנת משמעות כל הסעיפים שעליהם חותמים לדוגמה: לוח זמנים ברור להבאת הציוד, בהירות בקשר לתפעול ציוד על ידי מי מנציגי החברה המשכירה, משך הזמן  שלגביו מוסכם השימוש בציוד, האחריות המוטלת על השוכרים לשמור על שלמות הציוד ועוד. ככל שתשאירו שוליים צרים יותר ליד המקרה כך יידרשו פחות אצבעות כדי להחזיק אותן בתקווה ובתפילה שהאירוע יעבור בשלום והציוד המושכר יישמר בשלמותו.

על מנת לבצע השכרת ציוד באופן יעיל, כך שתוכלו להסתייע בציוד שאינו מצוי ברשותכם אבל תוותרו על שכירת ציוד שתוכלו להשיגו, חשוב לתכנן מבעוד מועד את האירוע ולהיערך לו מבעוד מועד. לשירותכם ספקי שירות בתחום זה בכל רחבי הארץ.

ובשורה התחתונה: חשוב ושווה לשקול, האם לא עדיפה קניית ציוד שאתם עשויים לעשות בו שימושים חוזרים ותכופים על שכירתו.

באתר של חברת כל כלי תוכלו למצוא מגוון נרחב של ציוד לאירועים –  כנסו לאתר להתרשמות מהציוד האיכותי והמושלם לאירוע שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות