התאמת מדבקות לחדרי ילדים

מדבקות לחדרי ילדים הפכו בשנים האחרונות לאלמנט עיצובי מבוקש ומאד יעיל. אם בעבר היו מדבקות לחדרי ילדים עשויות משבלונות קבועות או כבורדרים ייחודיים, הרי שהיום יש שפע של היצע ומגוון גדול במיוחד של גדלים, סגנונות ועיצובים של מדבקות לחדרי ילדים. כיום ניתן למצוא חנויות מיוחדות המתמחות במדבקות כאלה, ובאינטרנט תוכלו למצוא אתרים רבים של עסקים המוכרים מדבקות באופן מקוון. חלק מהמדבקות מיוצרות בארץ ואחרות מיובאות מחו"ל. להלן כמה סוגים של מדבקות שונות המיועדות לחדרי ילדים:

בורדרים – מדבקות מסוג זה הן מדבקות המגיעות בצורת סליל ארוך, שממנו אפשר לחתוך את האורך הרצוי לכם. מדבקות בורדר מגיעות בצבעים שונים ובדוגמאות מרהיבות המתאימות במיוחד לחדרי ילדים. יש גם בורדרים לחדרי תינוקות וגם לחדרי ילדים גדולים יותר ואף לחדרי נוער. בבורדר ניתן להשתמש כגבול בין חלק צבוע של קיר לחלק הלבן שלו, מעל לארונות, מיטות שידות וכדומה.

מדבקות קיר – מדבקות קיר הן התחום הגדול ביותר המכיל את מירב הדוגמאות והעיצובים שניתן להעלות על הדעת. ניתן למצוא מדבקות בסיסיות עם עיצוב פשוט וניתן למצוא מדבקות קיר עם עיצובים שונים ומאד מתוחכמים. מדבקות אלה מגיעות בסגנונות שמתאימים לכל גיל ולכל סגנון שהילדים אוהבים.

כיצד תבחרו מדבקות לחדרי ילדים?

למעט אם הילדים הם ממש תינוקות אל תבחרו את המדבקות לבד. שתפו את הילדים בהליך הבחירה, ותנו להם להגיד מה הם אוהבים ומה לא. יש מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מדבקות לחדרי ילדים:

בחירה לבנים ולבנות – לא משנה כמה נחשיב את השיוויון בין המינים, בנים אוהבים כיוון עיצובי אחד ובנות אחר. כלומר, יש להתחשב בבחירת המדבקות במין הילד שאת חדרו אתם רוצים לעצב. מדבקות עם נסיכות ופיות יהיו מתאימות יותר לחדרי בנות בעוד שמדבקות מסוג שודדי ים, אבירים ולוחמים סמוראים יפנים יתאימו על פניו יותר לחדרי בנים.

גודל החדר קובע – בבחירת מדבקות יש לקחת בחשבון את גודל החדר, ולוודא כי יש מספיק מדבקות וכי מראה החדר אינו ריק מידי, או לחילופין שלא יראה עמוס מידי בשלל מדבקות ללא כל ארגון ופרופורציות.

רצונו של הילד – כפי שנאמר למעלה, לא מומלץ לעצב את חדרי הילדים ללא התערבותם. גם האם האסתטית ביותר בעולם לא תדע בדיוק מה רוצים בנה או ביתה. מומלץ להציג בפניהם את הסוגים השונים של המדבקות, כדי שיוכלו לבחור יחד איתכם.

בחירת מדבקות קיר לחדרי ילדים יכולה להיות משימה מאד נעימה וקלה בתנאי שאתם לא נכנסים לעימותים עם הילדים. ויש לזכור, כי מדבקות לחדרי ילדים הם רק אלמנט אחד מתוך שלל אלמנטים המצויים כדי לעצב חדרי ילדים וחדרים בכלל.

את המדבקות תוכלו לראות באתרי אינטרנט שונים ומומלץ לראותם גם "בידיים", ולהבין את גודלם הפיזי ואת פריסתם על הקיר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות