התאמת מכשירי שמיעה – איך זה עובד?

 

פעמים רבות רציתם לדעת איך בוחרים מכשירי שמיעה? איך, לאחר שהתגלתה בעיית שמיעה כלשהי, מחליטים אודות זהות מכשיר השמיעה? שאלה מצוינת. בדיוק אודות הנושא הנ"ל נעסוק במאמר שלפניכם.

התאמת מכשירי שמיעה – צעד אחר צעד

על מנת להתאים את מכשיר השמיעה, נערכות בדיקות שמיעה שונות שמטרתן ברורה: להצליח לבדוק מהי בעיית השמיעה, מהו הקפה וכמובן – מהי חומרתה של בעיה זו.
לאחר התוצאות, קילנאי התקשורת יבדוק מהו, למעשה, אורח חייו של הנדק – כלומר, באיזו סביבה הוא נמצא? מהו גילו? אילו פעילויות הוא עורך באופן קבוע וכן הלאה.

לאחר מכן קילנאי התקשורת בודק את הנתונים "הטכניים" הבאים: מבנה התעלה, מבנה האוזן, גודלה וכיוצא מכך.
כל הבדיקות הללו נועדו על מנת להצליח להתאים את מכשיר השמיעה. לבסוף ממלאים את האוזן בחומר על בסיס סילקון אשר מתקשה תוך דקות ספורות וזאת בכדי להצליח לקבל את צורתה של האוזן באופן הטוב ביותר.

לאחר כשבועיים (לערך) המכשיר מגיע. חשוב מאוד לזור את הפרט הבא: הליך ההסתגלות למכשיר השמיעה עלול לקחת זמן ולעיתים אפילו להיות מלחיץ. למה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם? התשוב לכך פשוטה: אדם אשר סבל, סביר להניח, במשך תקופה לא מבוטלת מירידה באיכות השמיעה ובאיכות החיים עלול להרגיש מופתע ולחוץ לחזור לשמוע את הסובבים אותו באופן מלא ומבלי להתאמץ.

לפעמים מדובר על הלום מוחלט עבור אנשים מסוימים. ולכן חשוב לקחת פרטים אלו בחשבון ולא לחשוש במידה ואכן התחושות הללו צפות – מדובר על דבר טבעי לחלוטין.

רוצים לדעת פרטים נוספים? יש לכם שאלות נוספות בנוגע למכשירי שמיעה וירידה בשמיעה? הקליקו על הקישור הבא: מכשירי שמיעה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות