חופשה בצרפת עם בעלי

כל מי שהיה באירופה יודע שיבשת אירופה זה מקום מקסים במיוחד, ויש בה כמה מדינות ששווה מאוד לבקר בהן. אני באופן אישי מעדיפה את צרפת, כי חופשה בצרפת זו החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. צרפת היא מקום מאוד מעניין, כי זו מדינה מאוד גדולה, כי השפה בה מתנגנת ויפה, וכי האוכל בה מעולה. אני לא מכירה אדם שהיה בחופשה בצרפת ולא חזר מרוצה, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים נוסעים לשם בכל שנה. חופשה בצרפת היא חופשה שאפשר לשלב בה גם ביקור בערים גדולות וחשובות כמו פריז, אך בחופשה בצרפת אפשר גם לנסוע ברכב ולראות נופים מקסימים שמאוד שונים ממה שאנחנו רגילים לראות בישראל.

חופשה בצרפת עם בעלי

לא מזמן בעלי ואני חגגנו עשור לנישואים שלנו, והחלטתי שאני רוצה לפנק אותו עם חופשה בצרפת. הרעיון התחיל מכך שלמרות שעשינו הרבה מאוד טיולים ביחד, מעולם לא היינו בטיול בצרפת, וזה נראה לי כמעט בלתי אפשרי. היינו באיטליה עשרות פעמים, היינו בהונג קונג, ביפן ובעוד הרבה מאוד מקומות, אך לצרפת מעולם לא נסענו ביחד. ההבנה הזו הייתה סיבה מספיק טובה בשביל כדי לנסות להפתיע את בעלי ולהכין לנו את החופשה הטובה ביותר שאפשר בצרפת. התחלתי לקרוא הרבה מאוד על חופשות בצרפת, אך עניין ההפתעה ירד מהפרק כי בעלי גילה שאני משוטטת בהרבה מאוד אתרים בנושא, והבין לבד במה מדובר. האמת היא שזה לא היה כל כך נורא שההפתעה נהרסה, כי בעלי הוא אלוף בארגון חופשות, כך שהוא פשוט הצטרף אלי לארגון החופשה שלנו בצרפת.

איזה כיף לטייל

החופשה בצרפת הייתה נפלאה, כי מה יהיה רע במדינה כל כך יפה? נסענו גם לפריז וגם עשינו טיולים בטבע, שכרנו רכב ובמשך שבועיים לא עצרנו לרגע. האמת היא שזה לא מדויק, כי עצרנו בכל כפר קטן שנראה לנו יפה ומעניין, ואכלנו בכל מסעדה טובה שנראתה לנו מעניינת. חופשה בצרפת, ממש כמו שזכרתי את זה מהחופשות עם ההורים שלי שם, היא חופשה שאין שנייה לה, כי הכול טוב ומרגיע במדינה הזו. אומנם זה נכון שחופשה בצרפת עולה לא מעט כסף, אבל כמה פעמים אני חוגגת עשור של נישואין עם בעלי? כשחזרנו מהחופשה גיליתי שאני בהריון, וזו הייתה המתנה האמיתית של החופשה בצרפת, אחרי שנים שניסינו את זה וזה לא עבד לנו מסיבות שונות.

לחופשה מושלמת בצרפת, בקרו עכשיו באתר דוקטור סקי

כתיבת תגובה

תפריט נגישות