חופשת חורף בים המלח

חופשת חורף בים המלח יכולה להיות חופשה חלומית, במיוחד כשמזג האוויר נוח. בים המלח חמים ונעים ברוב ימות השנה ולעיתים ניתן לשחות בבריכה אפילו כשמטפטף בחוץ. יש הרבה מאוד מה לעשות באזור ים המלח בחורף, ניתן להתענג על הנאות בספא, מסאז'ים מהנים, שפע של ארוחות עשירות ומגוונות ועוד שלל פינוקים. לפניכם מספר דרכים להעצים את החוויה וליהנות מחופשת חורף במלונות ים המלח.

leonardo-privilege-deadsea

להתחמם בטבע

באזור ים המלח מחכים לכם מסלולי טיול מגוונים, אך אם ברצונכם לטבול במים הנעימים, מומלץ להגיע לשמורת עינות צוקים (עין פשח'ה), שנחשבת לשמורה הנמוכה בעולם. זה הוא נווה מדבר אמיתי עם בריכות שחייה ושכשוך ששומרות על טמפרטורה קבועה של המים של 27 מעלות, כך שנעים לטבול בה גם בימים הקרים. השמורה מוקפת צמחיה ירוקה, עצים מיוחדים ומתפרשת על פני 6.5 ק"מ וניתן לראות כאן גם אתר ארכיאולוגי – שרידים של חווה חקלאית בה הפיקו בעבר את בושם האפרסמון. לפרטים: 02-9942355.

מלון עם ספא מקורה

אחד הדברים הנפלאים בים המלח הם המינרלים והוויטמינים שיש במים של ים המלח, אך אם קריר יחסית או לא מתחשק לכם לצאת אל החוף ולצוף במים בסביבתם הטבעית, תוכלו לבחור מראש מלון בים המלח כמו מלון לאונרדו פריוילג' ים המלח בו תיהנו מהיכל ספא מפואר הכולל את גולת הכותרת של ים המלח – מי מלח בבריכות מקורות, בהן תוכלו לצוף בהנאה כל ימות השנה גם כשיורד גשם וגם כשהשמש זורחת וליהנות מנפלאות ים המלח בלי קשר לתנאי מזג האוויר.

טיפולים מיוחדים לחורף

ים המלח הוא הלוקיישן האידיאלי להתפנק בו ולאזן בין גוף לנפש, יש מבחר טיפולים ממטפלים מקצועיים בספא שתוכלו להזמין מראש או במהלך החופשה בים המלח, החל מעיסוי שוודי דרך תאילנדי, חבילות רומנטיות לזוגות שכוללות טבילה באמבט ארומאטי, ג'קוזי, עיסוי זוגי, אבנים חמות, שיאצו, רייקי, טיפולי יופי וטיפוח שתורמים למראה וכמובן מרגיעים להפליא. מומלץ בחורף במיוחד לחזק את הגוף ולהירגע באחד או מספר טיפולים בספא. בין הטיפולים שמומלץ לשלב בימי החורף בבית המלון ניתן למצוא טיפולי איורוודה, עיסוי של תרבות הודית עתיקה המשלב פילינג עדין מצמחי מרפא, משיחת שמן שומשום חם לאורך הגוף וניסוך של שמן שומשום חם על המצח ומותיר עור חלק להפליא.

אוכלים ונהנים

אין כמו אוכל להזין את הנשמה במיוחד כשמדובר בחוויית הכל כלול שמפנקת בשלל מטעמים ממטבחים שונים מהמטבח האיטלקי, הבינלאומי, בשרים עסיסיים בארוחות נפלאות מבוקר ועד ערב, יינות משובחים, קינוחים מתוקים ועוד הפתעות מעוררות תיאבון. אוכל עשיר הוא אחד ממנעמי החיים ובבית מלון בים המלח תוכלו ליהנות מארוחות שופעות מאכלים.

שופינג של מוצרי ים המלח

תיירים רבים מגיעים לאזור ים המלח בכל ימות השנה בגלל הבוץ הפלאי וחוזרים עמוסים בשקיות בוץ או במוצרי טיפוח המבוססים על סגולות ים המלח. אם אתם מחפשים את הטיפוח האיכותי של ים המלח, תוכלו לעצור במרכז המבקרים של AHAVA וללמוד שם כיצד רוקחים תכשירי טיפוח בים המלח או לרכוש מוצרים אטרקטיביים של פירמות שונות במרכזי הקניות של ים המלח, מתחם עין התכלת בו שוכנות חנויות קונספט של חברות טיפוח כמו פרמייר, סי אוף ספא, אינטנסיב ספא ועוד, מרכזי שופינג מומלצים נוספים הם פטרה ומרכז הסולריום בו אפשר ליהנות מחוויית ספא או לשכור רכבים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות